Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Napraforgó-termesztés új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Epple Mobil 211 kombájn új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
Cikkajánló
Üzemanyagárak: reagált a Magyar Ásványolaj Szövetség
Szerintük a magyarországi üzemanyagárak a környező országok között a...
Sajtóközlemény
2446 hozzászólás
Válasz medikus #2046. hozzászólására
Sajnos nem csak perem problémái vannak! Gondolom a 516 nem passzol hozzá?
Válasz Jakab0202 #2045. hozzászólására
Ha csak perem baja van,azt lehet helyettesíteni egy 10-12mm köracéllal!!
Vagy egy jó bádogosnak kell hogy legyen olyan szerszáma,amivel csinál olyan visszahajtást,és akkor csere!Az úgy nem horribilis!!!!!!!!
Válasz medikus #2044. hozzászólására
Nálunk is ez volt a probléma!
Válasz Jakab0202 #2043. hozzászólására
az rohad le elsőnek róla!Nem veszik le az ajtót!
Üdv Csoporttagok! E517 kombájnhoz nics valakinek eladó kettős csigaháza eladó ??
Jó állapotban! Érdekelne még : Kormányoszlopra műanyag burkolat!
Válasz Szomjas Feri #2040. hozzászólására
Vas megye. A többit privátban: 0630 653 76 61
Válasz bekker321 #2039. hozzászólására
Elnézést hogy eddig nem írtam. Sajnos nincsenek már meg.
Válasz osztro.m #2038. hozzászólására
Helyileg merre vagy?
Ferdefelhordó mennyire komplett és mi az ára?
Szalmarázóládákért mit kérsz?
Válasz osztro.m #2038. hozzászólására
Üdv!
Hidrok esetleg meg vannak még?
Válasz D-032-a #2037. hozzászólására
Köszönöm a választ! Igazából szétszeretném bontani és ami olyan alkatrész az menne vasba. Esetleg ha valakit érdekel alkatész ezek még vannak:
Két első kerék, hidak, szalmarázó ládák tengelyekkel. 6,7 es asztal hiányosan... dob+ dobkosár, ferde felhordó.
Válasz Matyi50 #2036. hozzászólására
De ugye ebben nincsen benne a 6,7-es asztal súlya, az még plusz kb. 19 mázsa. (Ha jól tudom.)
Válasz osztro.m #2034. hozzászólására
Ja bocs hajtóművek ha ebből lejönnek még ,akkor olyan 80-85körül
Válasz osztro.m #2034. hozzászólására
95mázsa kb.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne :) : Milyen nehéz lehet egy 516 os kombájn motor és fő hajómű nélkül, 6m es asztallal?
Válasz kori01 #2032. hozzászólására
Zöld 514!
Válasz medikus #2030. hozzászólására
neked mid is van 24-es vagy 14-es?
Válasz medikus #2030. hozzászólására
értem
Válasz kori01 #2029. hozzászólására
Régebben vettem,nem elérhetetlen áron komplett!
Válasz medikus #2028. hozzászólására
szerinted mennyi lehet az új?
Válasz kori01 #2026. hozzászólására
Nem,hanem egy szétült valamit,amit vihet kárpitoztatni!
Válasz Zolika76 #2024. hozzászólására
Bócsa?
vannak bontott cuccok is
Válasz medikus #2025. hozzászólására
nem újat keress boltból
Válasz Zolika76 #2024. hozzászólására
Ülés!Ifa boltra nem gondoltatok még?
Üdv csoporttagok! Kombájn javításon dolgozunk (E 517) és ehhez keresünk kettős csigaházat és (ifa ülést)jó vagy még felújítható állapotban !
Válasz Tomszi #2022. hozzászólására
Köszi!
Még tegnap este felhivtam, jövő heten elugrok megnézni, de szerintem is bő 100 papírral el van árazva, de az árat nyilván ő szabja meg, a többi meg majd kiderül
Válasz UE-28 #2021. hozzászólására
Tessék, BAZ megyei, eladó, az árukat viszont megkérik.
https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Fortschritt_vagoasztal_szallito_kocsi_2_tengelyes_73633237.htm
Válasz UE-28 #2004. hozzászólására
Keresek Borsodban olyan 516-517 tulajt, akinek van gyári asztalszállító kocsija, és meg tudná élőben mutatni (kocka bála szállítóra való átalakításra vennék a későbbiekben), hogy hogyan is kell gondolkoznunk, vagy érdemes.
Köszönöm
tel: 20 nyolchuszonnégy 13 kilencvenkettő
Köszönöm
Válasz medikus #2017. hozzászólására
Dettó, csak volt még rálökve a tetejére egy 5,1-es repcetoldat
Válasz UE-28 #2016. hozzászólására
Nálam meg minden lom az alföldről. Mikor mondom a mamának, hogy megyek megnézni valamit,csak azt kérdi,hogy egy tankolással megtudok e fordulni.
Válasz medikus #2017. hozzászólására
Itt is, reggel 6-ra érkeztek. Úgy látszik fényérzékeny az áru, csak sötétben szabad mozgatni.
Válasz Bandita29 #2015. hozzászólására
Tőlem a 6 soros Orost vitték egy dupla kerekes trailerrel 350 kilóméterre,éjszaka!
Válasz Bandita29 #2013. hozzászólására
Ezt én is így tartom, hogy nincsenek távolságok, nekem szinte mindenem a Dunántúlról van :-)
Ebben csak az a bibi, hogy az autómentő amit ki szoktam kölcsönözni a lomjaim hazaszállítására 5 m platójú, így ez kis túlzással bukta.
Az asszony fiatal, de így se unja a képem sokat itthon, az MTZ vel elég volt hosszabb távon annyi, hogy Hajdúnánásról lábon hoztam haza
Mondjuk a huszonnyolcasról átülve, ha szállítani kell mindig úgy érzem, hogy az utak koronázatlan királya vagyok
Egy szó mint 100, ez pont az az "alkatrész", ami jó eséllyel közelebb, vagy sokkal közelebb is van csak rá kell bukkani, május vége meg még igen messze van
Köszönöm a részletes infókat!
Válasz medikus #2014. hozzászólására
Egy utánfutó tréleren hozták a vágóasztalt, baráti áron.
Válasz Bandita29 #2013. hozzászólására
Elviszik azok,ha megfizeti!!!!!!!!!!
Válasz UE-28 #2012. hozzászólására
Megmértem a kocsi szélességét, 216cm a teljes szélesség. Valamiért keskenyebbre emlékeztem.
A váz 160X120 hegesztett zártszelvény.
Magyarországon nincsenek távolságok, ha valami kell, akkor főleg. Amit Medikus írt, ott vettem 6,7-es vágóasztalt, az is hazakerült. Kb. én is ekkora távolságra vagyok. Beülsz a 82be és elcsettegsz érte.
Ennyi szabadság az asszonynak is kell, főleg ha fiatal!
Válasz Bandita29 #2010. hozzászólására
Van egy anno Ausztriában gyártott könnyű pót, na annak kb lovaskocsi méretű, vagy 150 cm a nyomtávja, vagy még ettől is kevesebb, 2 m széles a plató, de ami a legrosszabb, hogy a forgózsámolya is vagy 80-90 cm és hátul a rugókötegek is nagyon bent vannak. A dőlősebb földeken már úgy megyünk mint a vitorlások, tudjuk mikor melyik oldalon kell a magasítón lógni
Viccet félretéve komoly dolog azért ez, mert ugye valaki bálázás közben mindig van a póton, apám is már 2 éve mondogatja, hogy majd megszélesítjük, de hát működik....
Ha erre esne a választás, az alacsonysága miatt hiába nyernék vele 1 sort, de nem hiszem, hogy az általatok is írt borulékonyság miatt meg lehetne tetejezni.
Na meg ha szerkeszthető rá egy 6,5 m es plató, akkor kb 230-240 bála rámenne, ami már raksúlyban is 3 tonna körül lenne, azt meg gondolom nem biztos, hogy vinné, bár nyilván akkor a váz nem csak egy középső gerendelyből lenne, a kerékagy viszont gondolom bírná.
Köszönöm a segítséget és információt, a Kömpöci kicsit messze van, mert Borsod megye északi részén vagyunk
John Deere Autotrac - Fortschritt E516B
http://www.youtube.com/watch?v=R0QjIYWjnAw
Válasz UE-28 #2008. hozzászólására
Mire szerkesztesz rá valami felépítményt, majd nehezebb lesz. Egyébként tényleg könnyű, a hátulját egyedül arrébb dobom.
A nyomtávot megszélesíteném, ha pótkocsizni szeretnél vele.
Válasz UE-28 #2008. hozzászólására
Nem olyan nehéz az. Mi oros SA-t hordtuk rajta, elbirta azt is, de a bálának kicsit magasabb lesz a súlypontja, majd arra azért figyeni kell, nehogy billenjen.
Válasz Gepi #2006. hozzászólására
Nagyon köszönöm, ideálisnak tűnnek a számok, de az önsúlyát picit én is keveslem, én olyan 1000-1200 kg ra gondoltam volna.
Szuper!
Válasz Gepi #2006. hozzászólására
700kg lenne csak? ezt keveslem. Valahol van lefotózva az adattáblája, majd megkeresem, hátha bele van ütve.
Válasz UE-28 #2004. hozzászólására
Remélem segít, a könyvben ez van:
Válasz UE-28 #2004. hozzászólására
Hirdetnek mindig!Kömpöc
Üdv!
516-517-es kombájn asztalszállító kocsijának kiskocka bála hordó pótkocsira átalakításán/vásárlásán gondolkozok.
Egy ilyen 2 tengelyes forgózsámolyos kocsinak mennyi lehet az asztal nélküli üres súlya, és kb mennyi lehet a teherbírása?
(ha valakinek van eladó, csak üresen a kocsi jelezze:-))
Köszönöm, üdv
Válasz lakatos gabesz #2002. hozzászólására
Gyere át az mtz topicba mert ez nem ide való.
Válasz csferri #2001. hozzászólására
Tyűha ez nagyon tetszik nekem ez is papírbetétes igaz? Képet tudnál nèg mutatni a csatlakozások hogy vannak a csöveknél meg a felfogatásáról ha tudnál még képet.a monociklon is maradt a helyén?
Éz minek a szürőháza amúgy?
Válasz lakatos gabesz #1993. hozzászólására
Gabesz ,ehhez mit szólsz? Kissebb, esztétikusabb, könnyebben elhelyezhető mint az 514-é.
Válasz sebi01 #1999. hozzászólására
Meg nèztem a területi kèpviselőt irtam neki emailt ha nem jelentkezik hétfőn felhivom.addig is köszönök mindent.
Válasz lakatos gabesz #1998. hozzászólására
Én a központjukhoz közel lakom , személyesen rendeltem .
http://imex.filtertechnika.hu/kapcsolat/
fül alatt vannak a területi képviselők névvel , telefonszámmal . Keresd ki a megyédet és hívd föl , gondolom biztos talál megoldást . Ha nem sikerül írj.
Válasz sebi01 #1997. hozzászólására
Értem akkor tényleg jó szürő a kép alapján is jónak néz ki preciz a hajtása a papirnak.köszönöm szépen a képet majd!viszont erről az imex oldaról hogy tudok rendelni? mert se hogy se tudok ki igazodni belőle.