Gázolaj árak 609 Ft Benzin árak 612 Ft EUR 386.4 Ft USD 356.76 Ft CHF 394.17 Ft GBP 449.84 Ft

Fórum

AP pótkocsik

Létrehozta: , 2008-03-03 19:09:57

Kedvencekhez Segítség

88 hozzászólás
Nincs profilkép
#88 44claasgarantos
2018-01-16 12:15:21

Annyira kel terhelni őket amire engedéjezték nem kel tulterhelni nem mén szét a felni tovább tart

#87 zsozsi51
2018-01-15 12:31:34

Sziasztok,
A felnitöréssel kapcsolatban az ap 206 és208 felnik egyformák? Törnek a 206-os kocsikon is?

Nincs profilkép
#86 Blizzard
2011-12-11 17:22:52

Nekem van egy AP-800-as tandem pótkocsim, 8 tonna hasznos teherbírású, 10 tonna össztömegű, 10,5 m3-es, mivel csak éppen megy rá gabonából a 8 tonna, és simán bírna többet, ezért rámagasítottunk a méteres oldalfalra 37 centit, így 14 m3-es lett 10-11 tonna rámegy, búzából egyszer 11960 kilo volt rajta, napraforgóból is rámegy így a 7 tonna. Megvagyok vele elégedve, 10 éve használom, egykét helyen kezd leperegni a festék. Szemet és trágyát szoktam vele legtöbbet vinni. Gumival sincs semmi bajom, 4,5 bar van írva a pótkocsira, azt belekell tenni a gumiba, még ha arra kevesebb is van írva és akkor gond nélkül bírja, felni meg miért ne bírná smile blink 2-3 bárral persze kinyírja a belsőt...

Nincs profilkép
#85 Árpy
2011-04-13 15:35:54

Üdv.!
Az AP-300 pótkocsiból csináltak olyat is, ami csak jobbra illetve balra billent?

Nincs profilkép
#83 MTZ-892.2
2008-10-31 12:30:46

fiatos tom te hirdeted a 8,4 ásoboronát?

#82 Fiatos Tom
2008-10-30 21:44:03

De a weimar felni is megoldás lehet, és a 12,5*20-as 12pr-es gumi bírja a 100 mázsát.

#81 Fiatos Tom
2008-10-30 21:40:04

Válasz #80. hozzászólásra

Bontó, méh telep taláni kihajított fixes ifa kocsit valahol biztosan. Én hoztam nyáron négy darabot Laczkótól Szécsényből.

#80 Börni1
2008-10-30 21:36:31

Válasz #79. hozzászólásra

hol tudok ilyet szerezni??

#79 Fiatos Tom
2008-10-30 21:32:56

Válasz #78. hozzászólásra

Nem vicc. Az egyik haver ezt csinálta az ugyan olyan ap kocsival mint a tiéd. 10 db törött felni után megunta a banánt és a mai napig nincs baja vele.

#78 Börni1
2008-10-30 21:30:46

Válasz #77. hozzászólásra

Kössz Tom!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#77 Fiatos Tom
2008-10-30 21:28:34

Válasz #76. hozzászólásra

Négy darab ifa közép felnibe cseréld ki a pajzsot és bassz rá 900*20-as kamaz gumit. Ha nem szakítod ki elrohad felőle a pótkocsi.

#76 Börni1
2008-10-30 20:18:37

Válasz #74. hozzászólásra

valami konkrétabb választ vártam volna töled :))

Nincs profilkép
#74 Jani X
2008-10-30 20:17:21

Válasz #73. hozzászólásra

16000 plusz áfáért Igaz nem bírja a 100 mázsát, de kapsz hozzá igyen pótkocsit:))

#73 Börni1
2008-10-30 20:09:49

Valaki tudna kb árat mondani 4 új felnire meg gumira?
ami vigan visz 80-100 mázsát

Nincs profilkép
#72 Jani X
2008-10-30 19:53:27

Válasz #70. hozzászólásra

Ő árulja, nem?

#71 Börni1
2008-10-30 19:51:52

Ma csoda történt, nem kaptam defektet!!!!

Nincs profilkép
#70 Paldoo
2008-10-30 16:45:01

Válasz #69. hozzászólásra

Már a múltkor is írta vlk. h. szarok a felnik.
Pusztulnak rajtuk rendesen.
Talán Mr. Wolf volt az.

#69 Börni1
2008-10-29 23:15:20

Köszönöm szépen a tanácsokat. Mindenkinek jó éjszakát. Jelentkezem a fejleményekkel!!!! Jó munkát mindenkinek. mert tudjátok régen ciki volt a paraszt de most már menő a mezőgazdi :)))))))))))

Nincs profilkép
#68 Jani X
2008-10-29 23:10:02

Válasz #66. hozzászólásra

Tom, hogy 94-ben, mikor leszakadt a hidraulika vadi új t25ösömön akkor az volt a garilevélben, h. a minőség ellenörző rt.

Nincs profilkép
#67 Jani X
2008-10-29 23:08:18

Válasz #65. hozzászólásra

A gyártó a hibás,de a forgalmazónál kell reklamálni.

#66 bundyalbundy
2008-10-29 23:07:01

kermi?

#65 Börni1
2008-10-29 23:06:32

Na akkor lehet hogy ezt megkérdezem hogy müködik ilyen esetben a fogyasztovédelem. De miközben az ut szélén állok defektel és várom a mentöcsapatot akkor álonraknák valakit az agrokerbe :)

Nincs profilkép
#64 Jani X
2008-10-29 23:04:38

Válasz #63. hozzászólásra

Csak, mert régen a m.e. rt döntött vitás esetekben a garanciában.

#63 Bárány
2008-10-29 23:02:38

Válasz #62. hozzászólásra

Fogyasztóvédelmi felügyelőség, de a közlekedési felügyelet is szóba jöhet az alulméretezett gumik miatt.

Nincs profilkép
#62 Jani X
2008-10-29 23:01:10

Válasz #61. hozzászólásra

Ne balhézz, csak mond meg nekik, h. ha nem adnak 4 új gumit, akkor megreklamálod a minőségellenörző rt-nél. (ha még van ilyen 1általán)

#61 Börni1
2008-10-29 22:59:22

Jah ha lessz idöm akkor bemegyek az agroker-be azt állbavágok valakit. de holnap megint aratás és defekt.....

Nincs profilkép
#60 Jani X
2008-10-29 22:56:10

Válasz #59. hozzászólásra

Vegyél v. mi jó sok pr-es gumit, majd a gumisok kiokosítanak, h. milyet. De azért megreklamálnám a helyedbe!

#59 Börni1
2008-10-29 22:44:24

Jani!! 3 gumiszerelö cégnél voltam 2.3 bar-t lehet a max nyomás nos ennyi nyomással (probáltam)
5 tonna alatt szinte a felnin járok. 4 bart meg se probáljak amennyi a potkocsira van irva, de kénytelen vagyok mert igy bir el 8 tonnát. és az összes ilyen pótkocsi ezzel a kerékkel szerelt. max 200 ezerért nézek másik gumit.

Nincs profilkép
#58 Jani X
2008-10-29 22:40:05

Válasz #56. hozzászólásra

Nézd meg a gumira rá van írva, h. max load valahány lbs. Amennyi van az lbs előtt azt a számot oszd el 2vel és megkapod a kilogrammot, amennyit elbír.

#57 Börni1
2008-10-29 22:38:26

Robi ti hány bar-t fujtok bele?
mert holnap megint aratás...

#56 Börni1
2008-10-29 22:32:18

Janikám akkor lehet hogy forditva irtam... csodálkozol??? Faxom kivan a kerekkel....

#55 Börni1
2008-10-29 22:31:13

Vegyek 4 keményebb gumit? ami most rajta van az bfgoodrich 12.5/80 15.3

Nincs profilkép
#54 Jani X
2008-10-29 22:29:54

Válasz #51. hozzászólásra

Há éppen ez az! A búza a "tömörebb":))

#53 robi
2008-10-29 22:29:32

Válasz #49. hozzászólásra

a felni is gyenge,ugyan ilyen kocsink van,az 5-böl már 4 felni hegesztve,gumi viszont nem ment szét

#52 Börni1
2008-10-29 22:29:17

12,5/80-15.3 ez a mérete. A gumis szerelök mondták hogy az van ráirva hogy 2.3 at lehet max belefujni. a potkocsi oldalára meg az van festve hogy 4 bar!!!!!!!!!!!!!

#51 Börni1
2008-10-29 22:27:30

Bakker itt az a poén hogy igy hoztam ki a gyárból ezekkel a gumikkal !!!!! egyébként meg tényleg több kukorica megy rá mint buza, szerintem a fajsuly-al lehet valami varia

Nincs profilkép
#50 Jani X
2008-10-29 22:24:37

Válasz #45. hozzászólásra

Bameg, milyen kocsi az , amelyikre több (kg) kuki fér, mint búza:)).
A gumira a max szerelési nyomást szokták ráírni, , aminek kb a fele az üzemi nyomás. Vagyis az nem pótkocsi gumi. Nézd meg mennyi van megadva lbs-be, mert az a terhelhetősége.

#49 Börni1
2008-10-29 22:24:33

Vagy a felni is szar?????

#48 Börni1
2008-10-29 22:23:35

Hát ez az, ezzel sporólank rajtunk. Kész ideg vagyok jelenleg is aratunk és minden nap defekt.. csoda ha tiszta ideg vagyok. ma pl darabokra tört a felni pedig csak 8.4 tonna kukorica volt rajta. nem tudom lehet hogy veszek négy új gumit amit TÉNYLEG fel lehet fujni 4 bar ra.

#47 Vadmalac
2008-10-29 22:16:05

Sajnos ez a jellemző mostanában. Spóroljunk 1 többmilliós gépen 50.000 Ft-ot, és igaz hogy utána majd szív a vásárló, de nem baj.
Nem akarom bántani a magyar gépgyártókat, de vannak olyan nevetséges dolgok, amire nem lehet mit mondani, mikor az ember szembesül vele.
Pl. én vettem nyáron egy új 3,2-es tárcsát. Nem a leggagyibb 500.000Ft-os, hanem 900+áfa volt. Nevet nem írok, a monogramja TK. ALapjában véve jó konstrukció, de vannak nevetséges megoldások rajta. Pl. frankón meg van oldva orsós megoldással a vonórúd, csak az a bökkenő, hogy szállításnál csutka széttekert orsóval is koppra felemelt vonólappal lehet vízszintbe hozni. Kérdezem én, hogy ha lenne egy nyugati gépem, akkor hogy a fenébe húznám a fix vonópontról? Persze házilag meg lehet oldani a dolgot, de nem igaz, hogy nem bírták volna 10cm-rel hosszabbra hagyni az orsót. Az 5 évvel ezelőtti gyártásún még sokkal lejjebb állt a vonórúd, de amit tavaly vett ismerősöm, meg amit én most, az már ilyen. Vagy mondhatnám, hogy a kerék csapágyazáson komolyan meglepődtem, mikor abban a bizonyos régebiben kiment a csapágy, szétszedéskor láttam meg, hogy nem ám kúpcsapággyal van megoldva a dolog, hanem sima mezeivel. Így aztán marha sok állítási lehetőség van. Az agy rögzítése is tiszta röhely. 1 nya, plusz egy kontraanya, amit persze csak külön erre a célra legyártatott kulcsokkal lehet meghúzni, mert nem lehet hozzáférni. Persze előbb utóbb feltágulnak, így a kerék elkezd le fel csúszkálni a tengelyen. De a mérnökök erre hatalmas fejlesztőmunkával kitaláltak egy megoldást, mert az enyémen már az a megoldás van, hogy ugyanaz a 2 csavar, csak rögzítés után hidegvágóval jól ráverték a menetet. Fasza. Első csapágycseréig nem is lesz gond, csak majd utána nehogy az anya legyalulja a menetet. Tiszta röhej. Ha megcsinálták volna valami füles alátéttel, vagy koronás anyával, akkor többe kerülne a tárcsa 5000 Ft-tal. Arról nem beszélve, hogy ha kúpgörgős csapágyat tennének bele, akkor meg szinte örök élet lenne a dolog. De hát ugye akkor az még lenne vagy 10.000Ft. Úristen. Biztos nem venné meg senki annyival többért. De mondhatom az új RZ-3 szárzúzó mocsok szemét indiai BKT márkájú gumijait, ami olyan puha, hogy minden nap 2x kaptam defektet napraforgó zúzáskor. Nem baj, már felkerült rá 2 db használt Niva kerék, az bírja még szét nem rohad a zúzó. De sok ilyen apró bosszantó dolog van, amit sorolhatna az ember.

#46 Börni1
2008-10-29 21:29:34

Szerintem jól átbasz... Na mind 1 pedig Bfgoodrich gumik vannak rajta, a 2.3 bar nyomást gumiszerelök mondták. Akkor minek van a pótkocsin feltüntetve a 4 bar.
Alapjába véve maga a felépimény tényleg nagyon jó
4 éve van meg. massziv strapabiró. Csak a Felni meg a gumi a szar.

#45 Börni1
2008-10-29 21:22:15

Sziasztok.
AP-208 as pótkocsim van.
Sorban kapom a defekteket, és repednek szét a felnik, ami mint tudjátok nem olcsó mulatság.
Zsír új volt mikor megvettem, a kerék felett 4 bar nyomás van feltüntetve, a gumira viszont 2.3 bar van irva. Megjegyzem búzából 7.9 tonna megy fel rá
kukoricából 8.4 kb.
ha 2.3 ra fújom a kereket akkor 5 tonna alatt már lelapul. ha 4 re szétmegy a gumi meg a felni is.
Vélemény? Gyártóhoz kéne forduljak?

#43 Feri
2008-07-17 23:16:29

Válasz #41. hozzászólásra

Nincs középső oszlop egyben nyílik az oldal!

Nincs profilkép
#42 Paldoo
2008-07-17 23:16:20

Válasz #40. hozzászólásra

Én is ezt mondom! Ha frankó az egész minek adjak + lóvét egy márkanévért?????

Nincs profilkép
#41 Paldoo
2008-07-17 23:14:47

Válasz #39. hozzászólásra

Úgy értem , hogy középen van 1 oszlop ami kettéosztja az oldalát. Eleje külön, hátulja külön lecsukható.

#40 Feri
2008-07-17 23:11:31

Válasz #39. hozzászólásra

Lehetséges,de mindig az ár érték arány a döntő nem az elnevezés!

#39 Feri
2008-07-17 23:09:37

Válasz #37. hozzászólásra

MInden oldal visszintesen van osztva,2x60cm-s oldallal!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Erre költötte az Agrárminisztérium az EU-s pénzt
Erre költötte az Agrárminisztérium az EU-s pénzt
Vissza nem térítendő európai uniós támogatást kapott az ország.
Figyelem! Megkezdődött a mezőgazdasági összeírás
Figyelem! Megkezdődött a mezőgazdasági összeírás
Az adatszolgáltatást kormányrendelet írja elő, a válaszadás kötelező.
HYDROFAST H9 - ERDÉSZETI KIKÖZELÍTŐ KOCSI - 7M DARUVAL - BEMUTATÓ VIDEÓVAL - ROYAL TRAKTOR
HYDROFAST H9 - ERDÉSZETI KIKÖZELÍTŐ...

11.899.000 Ft

HYDROFAST H11 - ERDÉSZETI KIKÖZELÍTŐ KOCSI - 7M DARUVAL - ELÉRHETŐ A ROYAL TRAKTORNÁL
HYDROFAST H11 - ERDÉSZETI KIKÖZELÍTŐ...

13.900.000 Ft

ISEKI TM150
ISEKI TM150

1.964.567 Ft

Wacker Neuson 8003
Wacker Neuson 8003

17.500 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]