Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Körbálázót, de milyet? új
- Napraforgó-termesztés új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Altalajlazitó házilag új
- S.O.S. új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Permetezés új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
lehetséges hogy hátul vagy kopottak lamelák vagy szerencséseb estben csak szimeringet kel cserélni mi meg usztuk az utobival csak szétkell bontani a hátulját
Előzmény: #890 hozzászólása
Az aprók között találtam de ez 6045-é
bocs
talán ki lehet bogozni, de ez 6045 ös-é, szerintem jó
Előzmény: #389 hozzászólása
kösz
Én azt szeretném kérdezni, hogy a claas rollant 44 es re kb menyi lenne a hálosra alakítása.
Előzmény: #2963 hozzászólása
Az ülés ellőtt- alatt
Már mi is voltuk igy 1 foggal véletlen elraktuk elindult,ment de nem volt az igazi mi is probáltunk mindent aztán szétszetük beállítotuk aztán szépen megy.
Ha jól tudom 100 szor kel körbe fordulnia fötengelynek, hogy vissza álljon arra a helyre ammiről el indult,
Fogaskerékről szoktak kireszelni, az ék megvan, mert az öreget márcsapta be mikor másik adagólót tet fel, elől a vezérlést nem bántotátok ?
Előzmény: #2772 hozzászólása
Gyárilag nincs rézalátét, szlovákiában lehet venni porlasztó hüvely tisztítót /marót/ csak olyan drága/kb16000Ft/, hogy egy alkalomér nem érdemes megvenni. Nekünk is szinte öszes porlasztó alatt van.
Külömben lehet cserélni a porlasztó hüvelyt is, de elég nehéz ki bányászni.
tegnap meg probáltam 1 db siker másik beszakadtam
Előzmény: #864 hozzászólása
elengete a forasztás rud és a villa közt, legalábis tavaly nekem silózás közben tört el a forrasztás, a képen a 4-5 jeöltembe, csak a váltó fedlapot kel le venni, mi a helyén megforasztatuk.
Előzmény: #207 hozzászólása
Én is ha nem az enyém lene, egy kicsit le strapált külseje, de ami alatta van az bika, majd ha végzek minden gányolással, maj ki pofozom.
Előzmény: #2715 hozzászólása
Igaz nekem 6045 ös van,7201 es motorkod 102 es hüvelyek, 8,5 adagoló, azszem LKT é,(gyári 8 as),Kerámiás csilag alaku tárcsa,(63-7340)nyomolapot is csere.Szerintem van olyan erőbene mint egy 82 esbe.
Egy két kép az elmult hetekből azt hittem, hogy ja aztán mégse
Mi is télen cseréltünk T088 ra nem bántam meg igaz a föld szélét csak úgy lehet, hogy vagy át dobja a szomszédéra vagy vékonyan kéne valami ajtó szerü ami szabályozná, csak a föld szélén. Előtte volt fekvő és álló hengeres 3,5 tonnás szépen dolgoztak, de már nem venék olyan picit, igaz ezt csak szinesen rakom, de igy is kb 3 szoranyi ráfér, de csak 6045 ös zetor huza neki enyi kényelmesen elég.
Előzmény: #128 hozzászólása
Tegnap nem fogyott ki a nafta mint azt ahogy én hittem 2 széna szálat talált fater a gázolaj csőbe, mitán tele tanknál is roszalkodott kb 25 liter fogy csak
Ma szántásba zetor 6045 1,5 Ha 50 liter nafta
igaz 4 darab rövid sok forgulászás, de akkor is aszem megnézem holnap neme lyukas a tank
Egy kép múlt hétről
Ha egyszer alaposan kipofozod szerintem sokáig jó lesz, de látni kéne élőben menyi munka.
A miénken is ez a méret van, de nem tom menyit és hol mert taurus point 8 alat én nem venékrá, igaz k.... drága, de sztem megéri pl most ebbe a sárba.
Próbálkozom silózni.
Egy két kép gányolásról.
Előzmény: #2486 hozzászólása
Előzmény: #2484 hozzászólása
Csak ez a vége volt vizbe a másik felén a gaz.
Na talán lesz kép.
Keddi szántás fel adta a leckét, de muszáj volt mert nagy minden féle fű.
Előzmény: #4 hozzászólása
Hello és hogy vált be gondok, bajok, gyengéi?
Egy 1200 as nak menyi lehet a minimális vonóereje, 82 es elbirná ?
Előzmény: #743 hozzászólása
1 3 5
R 2 4
Gyárilag igy van.
Az attól függ, hogy mire szánod nekünk LTZ 55 AF es volt, terepen(sárba) MTZ 4x4 nem ellen fele, de nagyon sokat kellet szerelni. Kuplungja gyengéje volt, de irányváltó előnye és jó fogyasztása, de ez már MTZ motoros, ha jól tudom.Az 56 os jó fogyasztás, mozgékony, tágas fülke, gyári sulyokkal és 16,9x28 taurus gumikkal hihetetlenül jól elmegy.
Előzmény: #720 hozzászólása
A 6745 össel huztam azon alsó fix pad van de az is hajlik azt gondoltam, hogy a kapó erősebb, de tévedtem.
Húsfutár azt kérdezném tőled, hogy fel lehet-e tenni a Crystal alsó kampóját vagy lengő rudját a 6045 ösre, mert 5611 es kapoja a T 088 as alat ugy tört el mint a ropi(egy kocsit kibirt a másodikat már nem).
Ma délután vittem ki egy gyenge szines T088 as a Zetor 6745 össel országuti 2 direkt(nincs szabályzó) kemény lóhere földre csak ugy kiprobálni,de lehet, hogy holnap még leszorom az egészet, szépen dolgoztak.
ők még nem szoltak vissza
Előzmény: #2397 hozzászólása
rendes zetor szivatyú csak más kialakitású az eleje meg arégibe rendes szimering van ebbe meg valami fémházas szar külmben kb 1,5 éves.
Azt szeretném meg kérdezni, hogy valakinek volt e baja kis zetor szervosziv. val, az érdekelne amelyiknek 6 imbusz csavar fogja fel (eredeti 8 hatlafejü fogja), mert 1,5 éves és oszefolyt a hidr. és a motor olaj, szét szedtük és van ott egy fémházas szimering szerü /24,7 30 4/ és edig sehol se tudnak ilyet.
Mi a 5911, 6745, 6045 ös ét 0,25 re álitottuk gondolom neked is meg felel könyv 0,20-0,30 at ír.
Előzmény: #2296 hozzászólása
LKT,zet 8011 es adagoló van rajta (8,5) es ősszel lett teljesen felújítva (főteng,elemek,fejszelep).
Előzmény: #2294 hozzászólása
Nem csak az ülés,meg a szervó, mert az mtz be jó ülés volt, de a zet akkor is kényelmesebb
Előzmény: #2288 hozzászólása
Van egy 6745 ös homlok rakodos abba is az van és észre vehetöen nagyobb a nyomaték, ezt már igy vettük anno még osztákból hoztákbe mi már 3. gazdája vagyunk MO-n .
Előzmény: #2286 hozzászólása
Az a legnagyobb baj, hogy az ez elötti gazdái csak monyákolták cseréltekbenne motort (7201) csak ebbe is 100 as hüvelyeket tettek és azért cseréltem ki 102 re mert gyárilag ez való bele. 1 mm vizkövet kelett lebányásznom, hogy bele lehesen tenni az új hüvelyeket.
Előzmény: #2280 hozzászólása
Én dolgoztam MTZ vel is és Zetorral is egész nap ég és föld a zetor javára. Ha délelőt MTZ sztem délután szinte kipihentem magam a zetorba. Bár mind kettőnek van előnye és hátránya de azért én a zetort választom.
Előzmény: #2275 hozzászólása
Most van javítás alat meg kapta 102 es hüvely dugó garniturát, kerámia kuplung tárcsát, fötengely álló csapágy kösz, szelepek cseréje, de még nincs egészen kész.
4 éve beszéltem egy emberrel aki 70-80 ha ra volt egy 6245 se, de nagyon meg volt elégedve. Mi 6045 sel 25 ha müvelünk 2 szer egy évben(tarló szánt, őszi szánt).
Hello valaki tudna valamit MF 595 ös röl irni, 4wd s, nem értek az mf ek hez, régen volt 165 ös, de sok baj volt a nyúllal és a hidraulikával elöre is köszönöm.
Előzmény: #93 hozzászólása
megjavitod átiratod
Előzmény: #84 hozzászólása
szerintem köves a hütöd, mert anno 5611 es sosem melegedet k 453 as ban, de másba se emlékszekrá.
Előzmény: #80 hozzászólása
szerintem a 102 est nem lehet beleteni 5501 es be,tehát vagy másik blok vagy adagoló, ha jól emlékszem a 8,5 120+fa volt ujan.
Előzmény: #75 hozzászólása
Igaz hogy egy kicsit többet eszik, anyival combosab is.
Előzmény: #68 hozzászólása
Gyárilag 8as elemekel jönek, de ez 8,5 elemek vanak benne , mert őszel volt elemezve,fejszel,fötengely is töröt volt valaki azt monta hogy LKT, valaki meg azt hogy nem lehet felrakni az LKT ét. De motopal van ráirva, nem dusitó gombos.