Hirdetés
Fórum
Becenév: | Viszlai Péter |
---|---|
Csatlakozott: | 2020-07-05 19:34:20 |
Utolsó belépés: | 2023-09-26 16:54:07 |
Fórum hozzászólás: | 19 |
Fórumhozzászólásai
- Agrártámogatások kifizetése új
- Öko gazdálkodás új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
- Napraforgó-termesztés új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Epertermelés új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
Előzmény: Gumóka #51 hozzászólása
Nem épp MTZ-ről lenne szó, de azokat a tömítéseket nyilván kicserélem, amit ki lehet, de vannak olyan részei a gépnek, ahonnan óhatatlanul folyik/szivárog az olaj. Pl. a váltóház oldalába gyárilag tömítés nélkül van benne a tlt kapcsoló segédkar, átmenő fékrudazat stb. szóval onnan gyakorlatilag lehetetlen elállítani a folyást, hacsak nem kenem tele tömítőpasztával vagy le nem engeded.Szerintem ebből a gépből már a gyárban is folyt az olaj.
Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy lassújármű(piros rendszámos) műszaki vizsgán mennyire szólnak az olajfolyásért, (ami nyilván nem a kormányműből, vagy hasonló "veszélyes" helyről folyik hanem akárhonnan máshonnan), illetve, mire érdemes figyelni, mielőtt vizsára viszem a gépet (Miskolc környéki állomásra)?
Előzmény: Maros1979 #1856 hozzászólása
Ha csak tarlóra ill. gyepre kell, akkor szerintem 230 - 250 körül nézelődj, ha valami keményebbet is kell vele aprítani, inkább 230.
Előzmény: Hali Laci #911 hozzászólása
És mekkora a max teljesítmény? Mert eddig csak minimumró és sebességkorlátról hallottam LJ-nél.
Előzmény: Erdőjaro #910 hozzászólása
Akkor ezek szerint egy 100le gépet át lehet iratni pirosra?
És milyen Ügykörre kellene időpontot foglalni hozzá? Ez műszaki vizsgának számít, és ha igen akkor LJ vagy MgV? A folyamat menetéről tudsz valamit, hogy hogx szokott ez menni?
Hali! Mezőgazdasági vontatót (Fekete rendszámos traktort) ,hol illetve hogyan lehet "leminősíttetni" Lassú járművé (piros rendszámos traktorrá)?
Előzmény: mtz1221 #421 hozzászólása
Nyáron melegbe napközben elég gyakran közelíti a 120 at így muszáj néha megállni munka közben, ami nem túl gazdaságos idő szempontjából. Ezért hajlok a hosszabb csőre.
Egyébként láttam olyan videót is amiben a bordás olajhűtő cső helyett a motortér elejére, ahol vízhűtő lenne, raktak egy mtz vízhűtő méretű olajhűtőt. Nemtudom mekkora olajnyomása van annak a motornak de sajnálom szerencsétlen szivattyút
Hali, valakinek van ötlete, hogy lehetne javítani a léghűtésen? Orosz fórumokon olvastam, hogy meg lehet próbálni kisebb szíjtárcsát rakni a ventillátorra. Vagy esetleg az olajhűtő csövét toldjam meg? Van valakinek ötlete?
Előzmény: miapippa2008 #418 hozzászólása
Útmutató szerint 20Liter kell bele. Többet nem érdemes, mert kifolyik.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy tud e valaki itt küldeni, vagy van e valakinek (lehetőleg képben vagy pdf ben) elektromos kapcsolási rajza a traktorról?
Előzmény: Magister #398 hozzászólása
Előzmény: Magister #398 hozzászólása
ezeket találtam mert most nincs a közelemben a gép..
Előzmény: Viszlai Péter #396 hozzászólása
mármint a szűrőn azt értem, de van egy (ha a gép jobb oldalán állok) a szűrő alján baloldalt, meg van egy a jobboldalt
Előzmény: _NB_ #395 hozzászólása
és az a szelep hol van a motoron? mert röptében ránéztrm de nemtaláltam...
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy erdőre(szállítani és szárzúzózni) megérné e egy használt mtz 50?
Még sosem vezettem, és nemtudom milyen gép, de elég jókat hallok róla...
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy erdőre(szállítani és szárzúzózni) megérné e egy használt mtz 50?
Még sosem vezettem, és nemtudom milyen gép, de elég jókat hallok róla...
Előzmény: Magister #392 hozzászólása
Igen, 4hengeres léghűtéses... kb 50fokon 1; 1,5 bar, olyan olaj van benne amit a gépkönyve ír (talán 15w30 de nembiztos) a szabályzócsavar a szűrő alatt?
Sziasztok!
Két kérdésem lenne.
Az első, hogy 1100as fordulatok a 1,5 bar olajnyomás ok-e?
A második, hogy fel lett újítva a váltója a gépnek és mikor üresben felengedem a kuplungot(nekem a 8 sebességes, irányváltós verzióm van) olyan hangosan "visít" hogy alig lehet megmaradni.. gondolom az irányváltó szöghajtásnál van a gond... amikor összeraktam a hátramenetnek a kúpkerekét eléggé "betoltam", így szinte semmi kotyogás nincs közte és a motorból jövö közt. A kérdésem az, ha rakok hézagolót a külső fedőlapja alá(amiben van a csapágy és a kúpkerék) az megoldaná-e a problémát?
Ha gyorsan tudna valaki válaszolni megköszönném
Előzmény: illespetertamas #182 hozzászólása
Szia
Ha hasonló probléma adódik, valószínű, hogy a "stabilizáló golyók koptak meg és feszültek be. Ezt elég egyszerű kicserélni, csupán le kell csavarozni a váltó tetejéről azt a "bumszlit" (fogalmam sincs hogy hívják, azt ,amin maga a vátó kar van) és alatta van 5lyuk, bennük alul egy-egy golyó és fölöttök egy-egy rugó. A rugót kiveszed és egy erősebb mágnessel ki kell jönnie a golyónak miközben mozgatod az aktuális vátó tengelyt (amin a villák vannak).
Ha nem ez lenne a probléma , akkor a rudak vagy a lyukak rozsdálódhattak (én már mindkét lehetőséggel találkoztam a saját gépemen)amiknek cseréjéhez jobbesetben csak a tankot, a váltó fedelét, a munkahenger tartóelemét és a baloldali kereket kell eltávolítani.
Remélem tudtam segíteni valamit így jó későn