Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 392.16 Ft USD 365.9 Ft CHF 400.8 Ft GBP 458.3 Ft

Fórum

Becenév: Füleki_A
Csatlakozott: 2022-07-31 07:51:25
Utolsó belépés: 2023-12-30 09:37:41
Fórum hozzászólás: 6

Fórumhozzászólásai

Előzmény: mogyu46 #398 hozzászólása



Csak a saját példámat tudom megosztani.
A hirdetett gépet elmentem megnézni, korához képest mindent rendben volt és minden papírja meg is volt vám, adásvételi és volt még egy Veszprém megyei KPM vizsga igazolás is szóval minden, de nem volt rendszám rajta. Mondom annyira megvan minden, hogy előre is utána kérdeztem a vizsgabázist hogy ezekkel lehet-e rend számozni válasz persze hogy lehet ..... (Nem adnám ki a hely nevét személyes és későbbi vizsgák miatt). Megvettem a gépet a kötelező dolgokat meg úgy mindent rendbe raktam, hogy vizsgán ne legyen gond (idő és pénz...) na amikor oda került a sor akkor már időpont kérésnél kezdődött oda vittem a papírokat, hogy ezt szeretném vizsgáztatni na már kezdődött is az előttem leírtak, hogy volt e rendszám meg minden na ezt te magad sehol nem tudod lekérni go az okmány iroda. Adásvételi rendben na de nem tudják lekérni rendszám nélkül ( pattant az első ideg száll ), igen épp ezért jöttem hogy van műszaki vizsga igazolás meg minden de nem tudom, hogy rendszám került-e rá, na itt be kellett vonni a Veszprémi KPM et is hogy keressék vissza stb persze digitalizálva akkor még nem volt így ezek a közök 2 hónap alatt futottak le. Kiderült nem lett rá kiváltva ( második ideg száll patt ) így nagy vizsga kellene, de XXX... éves gépeket már nem lehet mert euro szabvány meg minden hülyeség miatt nem lehet ( na itt már végem volt agyilag ) mondom utolsó lehetőségem a piros vagy a fekete rendszám a piros nem tiszta miért nem elfogadtam a feketét megkaphattam volna DE!
-- https://www.agroinform.hu/gepeszet/mezogazdasagi-gep-rendszam-uj-szabalyok-58193-001 --
Ezeknek mindennek megfeleltem mégsem kapom meg, mert régi a gép szóval leveleztem egyet a Közlekedéstudományi Intézettel elküldtem mindenem ami van gépkönyv papírok mindent kaptam is jogorvoslatot hogy gond nélkül papírozhatom fekete rendszámra. HIPP HIPP HURRÁ go a Székesfehérvári KPM hogy megvan minden és ezt lenne a feladat, na de ki ha én nem akkor sem mert ez a paragrafus meg az a paragrafus meg ez sem felel meg ..... megmutattam a jogorvoslatom na akkor visszább lett véve és felhívtak a kontaktom aki adta a jogorvoslatot stb. Pluszba a Veszprém megyei KPM-t is behívták a konferenciába na volt ott minden ki miért engedélyezi és ki miért nem a vége közlekedésügyieket is bevonva ( NA ÉN ITT MÁR ÉREZTEM HOGY ESÉLYTELEN LESZ ) a megbeszélés vége az lett hogy nem adják meg az eredeti indokra hivatkozva hogy régi és nem felel meg a jelenlegi követelményeknek.
HA megfelelne nem fekete rendszámot rakattam volna rá de mindegy erre az egészre ráment majdnem fél évem, mert mindent hivatalosan akartam a gép vételi és műszakira felkészítési költségén kívül ezek a dolgok rengeteg szabadságomat és annál is több időt felemésztettek anyagiakról nem beszélve. A lényeg hogy hiába akarok én hivatalosan és rendesen megcsinálni bármit nem lehet nagyon sokat nem is akarnak foglalkozni vele vagy a legtöbben a saját nyelvükre fordítják a jogot hogy miért nem lehet és nem az hogy lehetne segíteni.
Annyi biztos, hogy ha bármit akarok is a későbbiekben intézni a SZÉKESFEHÉRVÁRI KPM-et elkerülöm és aki tudja kerülje is mert segítőkészség az null és még a viselkedésük is kifogásolható. Egyedül annak a hölgynek köszöntem meg az egészet aki közel fél éven keresztül segített nekem az okmány irodán keresztül hogy mit merre és kihez forduljak.

Közben feladtam, de dolgoznom kell a géppel ha már megvan jelenleg járok amíg meg nem fognak (földutakon szerencsére határ mentén lakom) eladni nem éri meg mert ami időt és pénz ráfordítottam jól megy és teszi a dolgát még 1x jelenleg nem lenne kedvem nekiállni a dolgoknak.

Előzmény: Horváth Róbert_55088 #384 hozzászólása



Jelenleg a hidraulikát csinálom sajnos továbbra is vissza enged de most már tudom, hogy a vezértömb a kopott. Anyagából készült és lassan de átszivárog sajnos ez csere, mert nem látom hogy javítható lenne elég egyszerűen készült de javításra nem gondoltak. Gondolkodtam rajta hogy eszterga padon felszúratom és teszek rá O gyűrűt de vagy-vagy lenne. Nagy eséllyel a gyűrűt elcsípné és akkor teljesen használhatatlan lenne. Néztem hogy Kínából megrendelhetem 25ezer + posta ami 27 ezer lenne, mert idehaza forgalmazónál hiány van belőle. Esetleg kiváltani más típusú vezértömbre igényes megoldással ezen még keresgélek és méregetek szóval ez lenne a végső megoldás ha más nincs.

Közben kicsit letörtek a kormány ablakban mert 2002 ben vásárolták a gépet újonnan (AGROBIX-től) akkor kaptak egy műszaki adatlapot amit Veszprémi megyei Közlekedés Felügyelet adott ki mondom amúgy is ez a hobbim (gépek felújítása) rendszámoztatóm. Persze hogy nem lehet mert hiába van típusengedélye az EK vagy COC engedélye nincs ezáltal mind új jármű sosem kerülhet forgalomba állítólag még levelezgetek a témában de bürokratikus állam ez én mondom. Persze ha kiderülne, hogy volt forgalomba esetleg akkor könnyebb lenne de az elöző tulaj nem tudott használható információval szolgálni ez ügyben szóval egyenlőre sok esélyem nincs rá sajnos. (3. tulaj lennék)

Előzmény: Horváth Róbert_55088 #373 hozzászólása



Köszönöm a segítséget már a robbantott ábrák is sokat segítenek képekben találtam ezt azt de egy sokkal jobb. Hát inkább kiskerti munkák saját részre nem nagy terhelésre szánom. Agrobix több hónapja ígérget mindent de se híre se hamva hagyom is őket.

Előzmény: Horváth Róbert_55088 #370 hozzászólása



A lényeg lemaradt fém motortetős és ráadásul fülkés.

Pontos típusa Feng Shou 184-4
2002-es

Előzmény: Horváth Róbert_55088 #370 hozzászólása



Helló!
Fejér megye, Pusztaszabolcs
Vészjelző átállás folyamatban én is hasonlóképp erre gondoltam kedden megjönnek az alkatrészek és elméletileg azt orvosolom is.
A vezértömbre gondoltam, hogy átenged de akkor a karmantyúra is szemet vetek a topicban is olvasgattam sokszor elő is jött így akkor előre veszem.
Órákat szántam már rá, hogy keresek szerviz könyvet meg gépkönyvet megannyi féle módon jianxi, donfeng, fs180....184 meg ki tudja egy alapot találtam ami 37 oldal paraméterekkel azt se többet. A jinma 254 hasonló e-hez a típushoz akkor?

Sziasztok esetleg lenne-e valakinek 180-as kézikönyve vagy szervizkönyve?
Orosz szervizkönyvet találtam robbantott ábrákkal meg mindent de sajna fotózott verzió emiatt a fordítása nem hogy rémálom, hanem szinte képtelenség főleg hogy egy-egy szóra több dolgot is kiad.
Agrobix Kft. mondta hogy van de sokszori felkeresés után is csak ígéreteket kaptam és azóta sem jött semmi szinte már inkább leráznak mintsem segítenének így pedig lenne alkatrész rendelésem.

2 főbb hibám van jelenleg (Feng Shou 184 )
- Hidraulika vissza enged (gyorsan lassan olaj hőmérséklettől függ)
- Vészjelző folyamatosan világít (olaj adó cserélve és a nyomás is jó szóval sok ???? )

Illetve szabályoznák szelepet stb csak e-hez kellene ugye a könyve, de még a neten sem találok semmit hozzá így ha valakinek lenne kérem jelezze.

Előre is köszönöm

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mitől függ a magyar agrárium sorsa, és mire kell most figyelni a gazdáknak?
Búzatermés: gyenge hozamoktól tartanak a gazdák
Búzatermés: gyenge hozamoktól tartanak a gazdák
A reméltnél kevesebb gabonát takaríthatnak be.
Hw 8011
Hw 8011

2.850.000 Ft

Forgókap
Forgókap

1.800.000 Ft

Volkswagen transporter 2,4 diesel,  3m plato
Volkswagen transporter 2,4 diesel, 3m...

1.280.000 Ft

Siloking etetőkocsi
Siloking etetőkocsi

7.950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]