Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Szója termesztése új
- S.O.S. új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- E-303 kaszáló gép új
- Agrártámogatások kifizetése új
- AÖP-Agrár Ökológiai Program új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
Cikkajánló
A Hód-Mezőgazda tanösvényen mindent megtudhatsz, ami most fontos
Gyakorlatorientáltság és érzékletes szemléltetés.
Hirdetés
435 hozzászólás
Jó estét!
Van egy FS 254/2 traktorunk. Sajnos hengerfejes lett. Azt szeretném kérdezni mekkora nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat a hengerfejnél. A segítséget nagyon szépen köszönöm előre is!
Válasz 1kissmiklos #431. hozzászólására
Szia, írtam messengeren privát üzenetben. Olvasd el kérlek.
Válasz Sinka424 #432. hozzászólására
Ha indítózáskor fehéren füstöl akkor valószínűleg izzítógyertya hiba lesz. Ritkán szokott adagoló probléma lenni. De viszont ha kevés az adagolóba az olaj előfordulhat hogy nem teszi oda az indító töltetet.
Jó napot olyan hiba jelenség jött elő a feng shou 184-4 es traktoron hogy nehezen indul sokat kell indítani tekertetni mint ha nem kapna rögtön üzemanyagot . Az lehetséges hogy az adagoló elengedi az üzemanyagot vagy az izzító gyertya lenne a másik ok ?
Sziasztok! Örökségből hozzám került egy feng shou 184-4 kistraki. 10 éve áll egy helyben. A hűtővíz szivattyúja eresztett, az utántöltések miatt felhígult a fagyálló, ezért ősszel le lett engedve belőle a hűtővíz, de mégis szétfagyott. Azóta áll egy helyben. Mit tudnék vele kezdeni? Eladható ebben az állapotban? Kb. mennyiért? Ha nem ebben az állapotban adom el, akkor hogyan? Megtartani nem szeretném. Köszönöm.
Válasz lupijani84 #429. hozzászólására
Kérhetek egy e-mail címet?
Válasz balazs19993 #428. hozzászólására
Értem ez esetben ha emlékeim nem csalnak nekem meg van a régi szívesen át adom. Nem tudom mijen állapotban van nekem nem kell de hátha tudol vél valamit kezdeni, valamelyest működött az biztos. Ha érdekel keres imail len.
Válasz lupijani84 #427. hozzászólására
Én is jobban szeretném azt a megoldást de anyagilag elég rosszkor jött a dolog igy egyenlőre szeretném minnél olcsobban megúszni.
De egyszer jó lenne átalakítani.
Válasz balazs19993 #426. hozzászólására
Szia a mienk is így járt végül át lett alakítva fogaskerék szivattyúra amit a hűtő alá építettünk be és a főtengelyröl kapja a hajtást. Jobb is lett mert pedál benyomásra nem áll meg a hidraulika. Nézd vissza a hozzászólásaimat ott van fent kép róla.
Válasz lupijani84 #425. hozzászólására
Szia köszönöm a választ.
Tegnap rá is jöttünk a hibára az egyik rugó el volt törve.
De sajnos a ház is eléggé el van kopva és a rugó vége képes becsuszni a furatba.
Tettünk bele alátetet de igy viszont nagyon magas a nyomás sajnos szügség lesz egy új szivatyúra.
Ugyan itt keresek bontott jó állapotú működő szivatyút.
Válasz balazs19993 #424. hozzászólására
Szia két dugattyús szivattyúja van és ha valamelyik nem szállít akkor rángat nagyon. Pedál benyomásra azért áll meg mert tlt meghajtó tengelye működteti és azt is oldja a tengelykapcsoló.
Üdv
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 180-3 traktorom, a gondom annyi vele, hogy nagyon szaggatva rángatva emel a hidraulika.
Illetve kinyomott kuplungal nem emel.
Valakinek van valami tippe mit lehet kezdeni ezzel a jelenségel?
Sziasztok
Van egy feng-shou 254 trakim és az olaj nyomás ingadozik. Ha oda taposok neki megugrik de alapján 1.1.5 szokott lenni de ami zavaró hogy emelkedőn felfele lemegy a mutató 0 ra .
Szét volt szedve a motor jó főtengely dugatyuk stb.
Mi lehet a gond szerintetek? Segítséget előre is köszönöm
Válasz balazs.horvath1223 #421. hozzászólására
Nekem 80w90 van benne.20 liter kell bele.Minusz fokokban első 1-2 emelésnél darabos egy kicsit,de utána kisimul,és jó.
Halihó
254/2 -es gépem van.Érdekekelne hogy milyen olajat használtok a sebességváltóba?
-Az agrobix-os könyv hykomol 80w90-et ír (ez api gl-5 viszont nem utto) nem tudom,hogy a hidraulikához jó e? hiszen egy tartályból dolgozik.
-Az angol nyelvű mahindrás könyve Mobilfluid 424 -et ír (ez api gl-4 de utto is ami jó a hidraulikához is
Válasz hunteer2 #419. hozzászólására
függesztő emelőkarja ha beragad emelésbe szokott a szelep visítani indításkor vagy menet közben is döcögős úton. ha üresbe rakom elhalgat.
Sziasztok, Feng shou 184-esemből fura visító hangot hallok, és nem tudom behatárolni hogy melyik részről és hogy mi lehet az, álló helyzetben nem csinálja csak terhelés közben, olaj mennyiség rendben van.
Válasz Sinka424 #409. hozzászólására
Ebben van robbantott ábra, mondjuk orosz, de ingyen. Részletes magyar nyelvű leírás nyomatékokkal csak papír alapú van kettő, meg angol katalógus, és amíg miénk a gép nem is lesznek eladók, annyi oldal hogy nem állok neki beszkennelni hobbiból.
HTTPS://psv4.userapi.com/c240331/u27221183/docs/d9/99618fafcb3b/FENG_SHOU_180-3_Rukovodstvo_po_expluatatsii.pdf
https://psv4.userapi.com/c240331/u27221183/docs/d9/99618fafcb3b/FENG_SHOU_180-3_Rukovodstvo_po_expluatatsii.pdf
Válasz gosztro #416. hozzászólására
Tehát még nem a 254-II hanem a sima 254? Weld-tech (Naszály) megkérdezve hegesztésről?
Régi alapján valószínű megéri csinálni is másikat egyedileg, ha nincs jobb opció, vagy hegesztés (csak hogy ne eresszen) mellett megerősítéseket feltenni.
Sziasztok!
Feng-Shou 3 hengeres, 254-es, 2012-ig gyartott regi, meghibasodott, porlepte gep erdekel.
A mienknek a valtohaza kettetort, es javithatatlan.
Heggeszteni sehol nem tudjak. Kb 12 honapja igergenek alkatreszt, de sehol semmi.
A traktor egy uj valtohazzal ujra jo allapotba hozhato.
Tudtok-e segiteni?
Válasz matyas1957 #408. hozzászólására
elvileg kisdutra felni jó hozzá. én valami nyugati parcellakombájnét raktam rá. a csillaghoz át kellett fúrni a felnikarikát, de sokkal jobb anyag! örökélet+! méhtelepen kellene körülnézni!
Válasz lupijani84 #413. hozzászólására
Szia egy elérhetőséget tudsz küldeni sinka424@freemail.hu-ra
Válasz Sinka424 #412. hozzászólására
Nyilván sok a kartergáz. Ha gyűrűzni vagy henger perselyt is cserélni akarsz akkor hengerfej le olajteknő le feloldod a hjtókarokat és kihúzgálod a dugattyúkat. Az olajteknő bontásnál a két alsó kuplung harang tőcsavart ki kell venni mert nem jön le tölle. A hengerpersely-hez kihúzót kell gyártani. A főtengely egy másik téma. Ha valami érdekel még akkor írjál.
Válasz lupijani84 #411 hozzász
Motort akarom szétszedni mert veri kifele az olajat a kartergáz csővőn és pontos szétszedési rajz kéne .
Válasz Sinka424 #410. hozzászólására
Szabad érdeklődni mire vagy kíváncsi? Nincs robbantott rajzom de nincs egy alkatrésze se amit ne láttam volna. Lehet tudok segíteni.
Válasz Sinka424 #409. hozzászólására
Nem gépkönyv hanem robbantott rajzra lenne szükségem .
Sziasztok véletlen valakinek nincs Feng shou 184-4 gépkönyve ?
ÜDV! Valakinek volna e Feng Shou 184 traktor hátsó kerék felni eladó ami jó állapotú nem üt! Köszönöm!
mármint hogy nekem volna eladó használt önindító 184- hez és vízszivattyú 254- hez és vízhűtő! ha valakit érdekel!
Válasz Szultan76 #404. hozzászólására
Agrobix,Veszprém esetleg.
Válasz Horváth Róbert_55088 #400. hozzászólására
Oraker kft Hatvan
Sziasztok! Gondom van ,feng-shou 254 3 hengeres traktorom van . Az a gondom az üzemanyag nagynyomású csövem ereszt,volt már forrasztva de csak enged. Valaki tudna segíteni honnan lehetne szetezni hozzávaló csövet,vagy ki hogy oldotta meg? Köszönöm a válaszokat előre is.
Válasz Sinka424 #402. hozzászólására
Nekem 254-es van.Azt belűről fogja 3 csavar.Valószínűleg a tiédet is.
Jó napot érdeklődnék hogy valaki csinált már hátsó kerék csapágy cserét Feng-shou 184-4-esen teljesen szét kell szedni mert nem sikerült széthúzni csak pár centire .
Van valami ami belül fogja ?
Valakinek van gépkönyve,kezelési utasitása feng shou 184-4 kistrakihoz?
Tisztelt Kollégák! Volna eladó használt önindító és vízszivattyú 18 és 25 le Feng Shou- hoz Békés megyében.
Válasz mogyu46 #398. hozzászólására
Csak a saját példámat tudom megosztani.
A hirdetett gépet elmentem megnézni, korához képest mindent rendben volt és minden papírja meg is volt vám, adásvételi és volt még egy Veszprém megyei KPM vizsga igazolás is szóval minden, de nem volt rendszám rajta. Mondom annyira megvan minden, hogy előre is utána kérdeztem a vizsgabázist hogy ezekkel lehet-e rend számozni válasz persze hogy lehet ..... (Nem adnám ki a hely nevét személyes és későbbi vizsgák miatt). Megvettem a gépet a kötelező dolgokat meg úgy mindent rendbe raktam, hogy vizsgán ne legyen gond (idő és pénz...) na amikor oda került a sor akkor már időpont kérésnél kezdődött oda vittem a papírokat, hogy ezt szeretném vizsgáztatni na már kezdődött is az előttem leírtak, hogy volt e rendszám meg minden na ezt te magad sehol nem tudod lekérni go az okmány iroda. Adásvételi rendben na de nem tudják lekérni rendszám nélkül ( pattant az első ideg száll ), igen épp ezért jöttem hogy van műszaki vizsga igazolás meg minden de nem tudom, hogy rendszám került-e rá, na itt be kellett vonni a Veszprémi KPM et is hogy keressék vissza stb persze digitalizálva akkor még nem volt így ezek a közök 2 hónap alatt futottak le. Kiderült nem lett rá kiváltva ( második ideg száll patt ) így nagy vizsga kellene, de XXX... éves gépeket már nem lehet mert euro szabvány meg minden hülyeség miatt nem lehet ( na itt már végem volt agyilag ) mondom utolsó lehetőségem a piros vagy a fekete rendszám a piros nem tiszta miért nem elfogadtam a feketét megkaphattam volna DE!
-- https://www.agroinform.hu/gepeszet/mezogazdasagi-gep-rendszam-uj-szabalyok-58193-001 --
Ezeknek mindennek megfeleltem mégsem kapom meg, mert régi a gép szóval leveleztem egyet a Közlekedéstudományi Intézettel elküldtem mindenem ami van gépkönyv papírok mindent kaptam is jogorvoslatot hogy gond nélkül papírozhatom fekete rendszámra. HIPP HIPP HURRÁ go a Székesfehérvári KPM hogy megvan minden és ezt lenne a feladat, na de ki ha én nem akkor sem mert ez a paragrafus meg az a paragrafus meg ez sem felel meg ..... megmutattam a jogorvoslatom na akkor visszább lett véve és felhívtak a kontaktom aki adta a jogorvoslatot stb. Pluszba a Veszprém megyei KPM-t is behívták a konferenciába na volt ott minden ki miért engedélyezi és ki miért nem a vége közlekedésügyieket is bevonva ( NA ÉN ITT MÁR ÉREZTEM HOGY ESÉLYTELEN LESZ ) a megbeszélés vége az lett hogy nem adják meg az eredeti indokra hivatkozva hogy régi és nem felel meg a jelenlegi követelményeknek.
HA megfelelne nem fekete rendszámot rakattam volna rá de mindegy erre az egészre ráment majdnem fél évem, mert mindent hivatalosan akartam a gép vételi és műszakira felkészítési költségén kívül ezek a dolgok rengeteg szabadságomat és annál is több időt felemésztettek anyagiakról nem beszélve. A lényeg hogy hiába akarok én hivatalosan és rendesen megcsinálni bármit nem lehet nagyon sokat nem is akarnak foglalkozni vele vagy a legtöbben a saját nyelvükre fordítják a jogot hogy miért nem lehet és nem az hogy lehetne segíteni.
Annyi biztos, hogy ha bármit akarok is a későbbiekben intézni a SZÉKESFEHÉRVÁRI KPM-et elkerülöm és aki tudja kerülje is mert segítőkészség az null és még a viselkedésük is kifogásolható. Egyedül annak a hölgynek köszöntem meg az egészet aki közel fél éven keresztül segített nekem az okmány irodán keresztül hogy mit merre és kihez forduljak.
Közben feladtam, de dolgoznom kell a géppel ha már megvan jelenleg járok amíg meg nem fognak (földutakon szerencsére határ mentén lakom) eladni nem éri meg mert ami időt és pénz ráfordítottam jól megy és teszi a dolgát még 1x jelenleg nem lenne kedvem nekiállni a dolgoknak.
Válasz rolandmate2006 #397. hozzászólására
Papír hiányában majdhogynem lehetetlen. Léteznek megoldások, hogy közjegyző kiállít dokumentumot a tulajdonszerzésről (ha nincs adásvételi sem), vagy kaphat csak forgalmit+rendszámot mínusz törzskönyv ha bizonyíthatóan 1999.jan.1. előtt gyártották belföldön/lett behozva az országba (így lehetnek köztes adásvételik is). Néhol kiadják eszközhordozóként a mezőgazdasági ideiglenes rendszámot is, de helye válogatja, és akkor nem is vontathat. Be kell menni helyi kormányablakhoz és átbeszélni a lehetőségeket, nem mindenhol működik ugyanúgy...
Szép napot/estét!
Segítségre lenne szükségem,redszám megszerzése ügyben.Lenne egy Feng-Shou 184-4-es típusú kistraktor,adattáblákkal,de nincs róla semmi dokumentum.Mi módon lehetne lerendszámoztatni a gépet?Esetleg hol kell ilyen esetben érdeklődni,hogy milyen folyamatot kell elvégezni?
A választ előre is köszönöm!
Válasz gosztro #378. hozzászólására
Azért a weldtech-nél megérne egy kérdést, ők meg szoktak menteni mindenféle dolgokat.
Válasz lupijani84 #393. hozzászólására
Szia hidraulika szivattyú nem a gyári hanem egy ns14-es balraforgó főtengely végére szerelve mert kell a töblet olaj hogy meggyőze a kormányt és a hidraulikát egyszerre. Az a kis kocka a jobb oldalon három csővel az egy prioritás szelep mejnek feladata hogy a szivatyútol kapott olajat ketté ossza hidraulika és kormány felé. A szelep egyébként állítható a kormány irányába hogy megfelelő litert kapjon a töbletet a hidraulika kapja. Gyakorlatilag egymástól független tudnak működni egy szivattyúrol. A kormányszelep az egy opc50 orbit a munkahenger 40mm dugattyúval és 180mm lökethosszal van. Nagyvonalakban ennyi ha részletek is érdekelnek írjál ha van időm válaszolok.
Válasz lupijani84 #393. hozzászólására
Válasz hunteer2 #391. hozzászólására
Válasz hunteer2 #391. hozzászólására
Szia nézd vissza a hozzá szóllásaimat ott már egyszer leírtam. Mindenesetre tudok segíteni csak nem mindig nézem a fórumot mert sokféle tevékenységünk van.
Válasz lupijani84 #344. hozzászólására
Heló, abban tudnál segíteni hogy milyen kormány mű és munkahenger kell a szervósításhoz illetve hogy a traktor saját hidraulika rendszerére hol van rákötve. Ha lehet akkor kérek fotókat is :)
Válasz janglij #389. hozzászólására
Szerintem hengerfej tömítés lesz a probléma.
Válasz t-16m #271. hozzászólására
Szia Jani vagyok és érdekelne, hogy mi volt a baj mikor belepufogott a hűtővízbe mert hasonló helyzetben vagyok.Köszi.
Üdv!
180/3 géphöz keresek használati utasítást vagy gépkönyvet !
Előre is köszi !
jbertalan 17@gmail.com
Üdv!
184-4 traki sebváltó nívópálca méreteiben tudna valaki segíteni?
Került egy a tanyára, olajakat cserélnénk de a nívót megrágták a fogaskerekek így nem derül ki hogy mennyi kell bele.
Köszi!!!
Válasz Horváth Róbert_55088 #384. hozzászólására
Jelenleg a hidraulikát csinálom sajnos továbbra is vissza enged de most már tudom, hogy a vezértömb a kopott. Anyagából készült és lassan de átszivárog sajnos ez csere, mert nem látom hogy javítható lenne elég egyszerűen készült de javításra nem gondoltak. Gondolkodtam rajta hogy eszterga padon felszúratom és teszek rá O gyűrűt de vagy-vagy lenne. Nagy eséllyel a gyűrűt elcsípné és akkor teljesen használhatatlan lenne. Néztem hogy Kínából megrendelhetem 25ezer + posta ami 27 ezer lenne, mert idehaza forgalmazónál hiány van belőle. Esetleg kiváltani más típusú vezértömbre igényes megoldással ezen még keresgélek és méregetek szóval ez lenne a végső megoldás ha más nincs.
Közben kicsit letörtek a kormány ablakban mert 2002 ben vásárolták a gépet újonnan (AGROBIX-től) akkor kaptak egy műszaki adatlapot amit Veszprémi megyei Közlekedés Felügyelet adott ki mondom amúgy is ez a hobbim (gépek felújítása) rendszámoztatóm. Persze hogy nem lehet mert hiába van típusengedélye az EK vagy COC engedélye nincs ezáltal mind új jármű sosem kerülhet forgalomba állítólag még levelezgetek a témában de bürokratikus állam ez én mondom. Persze ha kiderülne, hogy volt forgalomba esetleg akkor könnyebb lenne de az elöző tulaj nem tudott használható információval szolgálni ez ügyben szóval egyenlőre sok esélyem nincs rá sajnos. (3. tulaj lennék)