Hirdetés
Fórum
Becenév: | lexikon |
---|---|
Csatlakozott: | 2010-01-26 19:26:10 |
Utolsó belépés: | 2020-12-30 14:39:12 |
Fórum hozzászólás: | 49 |
Fórumhozzászólásai
- S.O.S. új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Magágykészítő gépek új
- Robi Rekord 250 T új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Epertermelés új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Permetezéstechnika - fúvókák új
Előzmény: Mátémm #44970 hozzászólása
Nézd meg a kúposszelepet a vezérlőtömb bal oldalán van,alulról kettő 14-es kulcsnyílású csavar,valószínű,hogy be van ragadva.
Előzmény: #738 hozzászólása
Köszi,csináltam már ilyet,de elfelejtettem,hogy kell.
Hogy lehet a hardvert resetelni az ez-guide 250-es sorvezetőn?Előre is köszi.
Kopott már el a megán valakinek a magfelhordó tetelyén a tartálytöltő ház és a csiga?
Előzmény: #288 hozzászólása
Alacsony a motorolajszint,és az elektronikus "nívópálca" jelzi ezt.
Mi tavaly kerestünk olyan 240 le körüli traktort, néztünk itthoni gépeket,de végül belgiumban találtuk meg ezt 8320-as john deere-t amivel dolgozunk tavasztól.2005-ben gyártották,4200 üzemóra volt benne,minden olaj és szűrő ki volt cserélve benne,fronthidraulikás,john deere gps,kopott gumik,olyan 20 millió körül volt az ára.Kimentünk megnéztük,kerültünk vele egy kört és megvettük.Eddig úgy néz ki,hogy jó vétel volt.
Előzmény: #296 hozzászólása
Nálunk is ezt szereti a 82-es!
Előzmény: #12942 hozzászólása
5-6 évvel ezelőtt a tm-nek is kilyukadt a tankja,egy párszor mi is hegesztgettük,de nem sikerült,mindig szivárgott hegesztés után.A saját anyagával kellett volna csinálni,de azt nem tudtunk szerezni.Most már vannak olyan üvegszál erősítésű műanyag hegesztő szálak amivel meg lehetne próbálni!Nálunk a Manitou sárvédőjét egész jól fogja.
Előzmény: #12941 hozzászólása
5-6 évvel ezelőtt a tm-nek is kilyukadt a tankja,egy párszor mi is hegesztgettük,de nem sikerült,mindig szivárgott hegesztés után.A saját anyagával kellett volna csinálni,de azt nem tudtunk szerezni.Most már vannak olyan üvegszál erősítésű műanyag hegesztő szálak amivel meg lehetne próbálni!Nálunk a Maitou sárvédőjét egész jól fogja.
Előzmény: #12926 hozzászólása
6 méteres rövidtárcsával a 10-től 12.fokozatot elég szépen csinálja,de 4méteres simba lazítóval a 8-ból 7.fokozatot úgy váltja,akár autómata akár kézi váltással, mint annak idején tm-190-es,majd ki ugrok a gépből.
8320-as johni sebváltó kalibrálásról mit lehet tudni?
Előzmény: #1231 hozzászólása
Sziasztok!Az 516-os hidrosztatikus hajtása két fokozatra van osztva,ugymond terep és országúti.Az első fokozat kb 0-12km/h,ebben a fokozatban csak a motornál lévő hidroszivattyú szelepét nyitod ki a kar előre tolásával,kb félútig.A második fokozat 12-20-22km/h a kar tovább tolásával nyitod alul a hidromotorok szelepeit.Azt kell megnézni,hogy ha előre tolod a hidromotor karját,kinyitja-e a hidromotorok szelepeit,mert alul a működtető mechanika be szokott állni!
A Kelet-Agró kft honlapján meg tudod nézni.
6 soros OROS adapterünk van a mega előtt,én a napraforgó betét alatti törőhengert szoktam leszerelni,hogy akadály mentesen tudjon beesni a szotyi az adapterbe.Így hogy minden évben kiszerelem őket egy jó délután alatt meg van,de az első évben kicsit nehezen jöttek le a hengerek,volt amelyiket melegíteni kellett.Száraz tiszta szotyiban jó vele aratni,de a zöldebb gazosabb szotyit is
jobban kajálja mint pengés megoldás.
Sziasztok!Ki tudja mi a különbség a sima és az AUTO CONTOUR-os vágóasztal szállító kocsi között? 2 éves a MEGA,890 üzemóra van benne,hallottam,hogy másoknak volt baj a légkondi kompresszor kuplungjával.Megnéztem mienket és ki kellett cserélni a kuplungot mert zörgött benne a csapágy,úgy gondolom,hogy érdemes erre később is figyelni!
Előzmény: #251 hozzászólása
Köszi!Hétfőn lementem pendrive -ra az adatokat és megpróbálom visszatenni a lefagyasztó táblákat,meglátom mit csinál.
250-es sorvezetőnk van,ideális körülmények között jól működik.De ha gondol egyet elmegy a korrekciós jel és általában 4 percig nincs jel,aztán visszajön,semmihez nem tudom kötni ezt a jelenséget.A másik hiba,ha végzek egy 30ha-nál nagyobb táblával,elmentem az adatokat és legközelebb elő akarom venni a tábla adatait akkor lefagy a sorvezető.Kisebb táblákat jól kezeli.Elvitték frissítésre ezzel a hibával,de utána is ugyan azt csinálja.Még garanciás.
Előzmény: #339 hozzászólása
Köszi,jelentkezünk!
Előzmény: #334 hozzászólása
Angol nyelven hogy lehetne hozzá jutni?
Előzmény: #334 hozzászólása
Köszi!
Sziasztok!Van egy EZ-Guide 250-es gps készülékünk AG-15-ös antennával.A betanulás idejét éljük,de ebből a fapados kezelési utasításból nem sokat lehet megtudni.Megnéztem az EZ-Guide Plus kezelési utasítását,abból az alapok megvannak,de ez a masina komolyabb.Azt szeretném megkérdezni,hogy nem tudja-e valaki hol lehetne részletesebb kezelésit szerezni a 250-re?Előre is köszi.
Előzmény: #73 hozzászólása
Ilyen bajunk volt az új MEGA-val nekünk is,a szervizes hozott hozzá egy szűkítőt,amit a ferdefelhordó jobb oldalán lévő vezérlőtömbbe tettünk be arra a kivezetésre ami a motolla emeléshez megy.A légtelenítés nem használ.
Nálunk Komárom megyében 70km-re szállítva 2200!
Mit tudtok az idei őszi árpa felvásárlási árakról?
Előzmény: #63 hozzászólása
Baja 2010.április 8-9.Mega tanfolyam.Beszélgettük a vezető ülés állítási lehetőségeit.Benne van a kezelési utasítás 6.3.14 oldalán a magasság állítás,én úgy csináltam,hogy odaálltam az ülés mellé és teljesen felemeltem,ahogy elengettem leeresztett az alsó helyzetbe.Aztán lassan emeltem felfelé és bizonyos pontokon kattan és abban magasságban megáll és ott marad, beállítottam a súlyomra és rugózik mint a csuda.
Előzmény: #1141 hozzászólása
Igen, de attól,hogy előre tolod még nem old ki kézifék!
Előzmény: #1136 hozzászólása
A kézifék úgy old ki az 516-os kombájnon,hogy behúzás után visszatolja az ember alaphelyzetbe akart,elindulás előtt 3/4 vagy teljes gázon,jobbra-balra röviden el kell forgatni a kormányt.Ekkor lehet érezni egy kis mozdulást gépen,így old ki a hidraulika.
Előzmény: #1117 hozzászólása
Ezt mi is szoktuk mondani és érezni.
Előzmény: #1115 hozzászólása
De úgy is jártam már,hogy a műszerfal alatt,bent a fülkében eltört a rudazat és azért nem ment.Meghegesztettem aztán működött.
Előzmény: #1115 hozzászólása
Úgy szoktam csinálni,hogy lekötöm a hidromotorokról és a vázban lejövő rudazatról a csatlakozásokat,de nem szabad eltekergetni őket, és megjáratok minden babafejet,hidromotor állítókart,forgó mozgó illesztéseket.Aztán a vázban lejövő rudazatot is megjáratom,mert volt olyan,hogy az is meg volt szorulva.És ha már külön-külön minden könnyen mozog összekötöm a csatlakozásokat és kipróbálom a vasat!
Előzmény: #1110 hozzászólása
Sziasztok!Az 516-os hidrosztatikus hajtása két fokozatra van osztva,ugymond terep és országúti.Az első fokozat kb 0-12km/h,ebben a fokozatban csak a motornál lévő hidroszivattyú szelepét nyitod ki a kar előre tolásával,kb félútig.A második fokozat 12-20-22km/h a kar tovább tolásával nyitod alul a hidromotorok szelepeit.Azt kell megnézni,hogy ha előre tolod a hidromotor karját,kinyitja-e a hidromotorok szelepeit,mert alul a működtető mechanika be szokott állni!
Előzmény: #122 hozzászólása
Pl.: Aratási körülményeket teremtenek a motor kipróbálása közben.Beszívott levegő hőm,páratartalma,szennyezettsége,vízhűtés mértéke.Külső hőm.változtatása.
Előzmény: #120 hozzászólása
És azért azt tudjuk,hogy E-514-es kombájnnak a motorja elég kényes téma!
Előzmény: #120 hozzászólása
Azt mondják a gazdák,hogy ha egy kicsit nagyobb összeget akarsz elkölteni az AXIAL-nál,elég jó kedvezményeket lehet kapni.
Előzmény: #117 hozzászólása
Tavaly voltunk AXIAL napokon Baján,láttam a motor felújító részlegüket,ahol felújítják a motorokat és mindenféle körülmény között kipróbálják,tesztelik őket és garanciát vállalnak rá.Az IFA motor elég kényes jószág én megkérdezném őket.
Előzmény: #26 hozzászólása
Ezek csak általános adatok,70mázsás dőlt búzában nem volt jó bérbe aratni,mehettem még talán 3 km/h sebességel is,hogy megfeleljen a gazdának a minőség!
Előzmény: #25 hozzászólása
És mennyi ha-t vág le vele?
Előzmény: #2406 hozzászólása
Ezek a közvetlen befecskendezésű MTZ motorok szeretnek nem indulni "hidegben",szerintem rá kell szerelni egy vízmelegítőt az sokat fog neki segíteni.
Előzmény: #22 hozzászólása
Nekünk a Medion 10-13 körül gabonában,szalmaszecskázóval.Volt,hogy kukoricában is tudta ezt,de sárban rossz körülmények között verte 20-at,és ez nem is rossz!
Előzmény: #4 hozzászólása
Ez az éhség mit jelent ha-ra,vagy napra,vagy üzemórára?
Előzmény: #19 hozzászólása
Szívesen,ha megtaláltad írj!
Előzmény: #15 hozzászólása
5.10 gabona asztal,a kukorica adapter maradt a MEGA elé.
Előzmény: #2428 hozzászólása
Az 552-es motorfordulata 1750 percenként,a traktor sebessége 25 km/h és kb 50 LE van benne gyárilag.A 80-as motor fordulata 2250 percenként a traktor sebessége 30-35 km/h és kb 80 LE van benne gyárilag,ezáltal jóval erősebb lesz az 552-es.A TLT fordulatot kisebb alacsonyabb motorfordulaton adja le.
Előzmény: #13 hozzászólása
A szerszámos szekrényen és a bal első fényszoró környékén,meg akasztottam rá tavalyi kukorica cső mintákat.A vágóasztal kocsi pöpec maszek gyártmány,bika villanyoszlopból van RCV mütrszoró támkerékkel,világítás meg minden.A bordinformátor adatait nem töröltem ki,új kora óta vezettem,és a kezelési utasítás elejébe írtam pár dolgot a gépről.
Előzmény: #13 hozzászólása
A szerszámos szekrényen és a bal első fényszoró környékén,meg akasztottam rá tavalyi kukorica cső mintákat.A vágóasztal kocsi pöpec maszek gyártmány,bika villanyoszlopból van RCV mütrszoró támkerékkel,világítás meg minden.A bordinformátor adatait nem töröltem ki,új kora óta vezettem,és a kezelési utasítás elejébe írtam pár dolgot a gépről.
Előzmény: #13 hozzászólása
A szerszámos szekrényen és a bal első fényszoró környékén,meg akasztottam rá tavalyi kukorica cső mintákat.A vágóasztal kocsi pöpec maszek gyártmány,bika villanyoszlopból van RCV mütrszoró támkerékkel,világítás meg minden.A bordinformátor adatait nem töröltem ki,új kora óta vezettem,és a kezelési utasítás elejébe írtam pár dolgot a gépről.
Előzmény: #11 hozzászólása
Tiszta új volt,15 m.körül.
Előzmény: #3 hozzászólása
Beszámították a MEGA-ba,Bajára vitték,ragasztottam rá két BETA matricát ismertető jelként.2004-ben vették 6 szezont arattam vele a motorba 2338 üzemóra,3263 ha-t vágtam vele,gabona napra és kukorica,kb a fele bérmunka.A hat év alatt 2 szilent blokkot cseréltem a 3D rostán és eltört a ferdefelhordó felső tengelye.Kissebb bajok voltak de az természetes is.A szalmarázó ládákat kéne csapágyazni,dobot dobkosarat felújítani aztán lehet vele aratni tovább nagyon megbízható kis gép.