Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 393.39 Ft USD 367.51 Ft CHF 401.77 Ft GBP 459.14 Ft

Fórum

Becenév: sandorbirtok
Csatlakozott: 2016-09-29 23:58:17
Utolsó belépés: 2022-02-22 23:13:44
Fórum hozzászólás: 11

A felhasználó hirdetései

5.000 Ft
7 éve hirdető
2024. február 11. 07:59 Széna Pest, Péteri
Kiváló minőségű, eső mentes, száraz, takart kazalból széna bála eladó. 120-as bálák, 100 széles, így teherautóra és trélerre is jól...
4.500 Ft
7 éve hirdető
2023. november 17. 06:51 Szalma Pest, Péteri
Idei, jó minőségű, szárazon bálázott, takart kazalban várakozó szalma bálák eladók. 4500 Ft/db Péntektől vasárnapig tudom kiadni. Telefonon...

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Blahoncio #85 hozzászólása



Szeva,
nekem maradt ki pár 6 zsákocska, kb 200kg. Ha kevés akkor tudunk még felszedni csávázatlant. Tátra a fajtája.

Előzmény: zoli6886 #370 hozzászólása


Szia Zoli,
épp én is ilyen olajnyomás visszajelző problémára keresem a megoldást.
Én ma estig addig jutottam, hogy kiszereltem a jeladót, a nyílást lefogtam és indítózás. levetette a kezem. Sajnos nem tudtam már este olyajnyomás órát venni, de rendeltem új gombát.
Neked mi volt a hiba oka?

Előzmény: Sanyee #181 hozzászólása



Szevasz Sanyee,
Kíváncsiságból kérdezem mi lett a zaboddal?
én a fagyok előtt néztem még csírában volt.
Fagyok után a fele kikelve, a másik fele meg még mindig vizet vár...

Előzmény: hhwigor #1399 hozzászólása



sajnos ma nem jutottam odáig, hogy körbefényképezzem a fülke feltételt, illetve a szíjnézést. Talán vakon azt merem mondani, hogy ellenőrizd a szíj feszességet (ha laza, akkor tud remegni), illetve, hogy nem-e lóg az egyik csapágy. Szerintem nekem nem ért össze, mert akkor azt is meg kellene csinálni.

A menet közbeni ürítés ha nem megy, akkor megállok, ahol tele és alkalmas üríteni. Mivel lassan haladós a kis masina, nem lehet időt pocsékolni arra, hogy kijárjak. A traktornak van ideje alám állni, ha villogok neki.

A tartály magasítás nekem is csak ötlet, de nem zártam még ki. Abban igazad van, hogy akkor az anyag magasabbra kerül, mint az elevátor magasság. Viszont ez ellen is van megoldás. Hiszen a behordó csigára így is van több levél hegesztve, hogy a tartályban is keverje a szemet. Méghozzá abba az irányba, hogy az elevátortól el fele. Így ha én magasabbra akarom a termény szintet emelni a tartályban, akkor középre hegesztek egy nagyobb átmérőjű levelet. Ez a levél biztosítja, hogy az elevátor oldalról a másik oldalra készítse a dombot. Ezzel máris meglenne a plusz 15-20cm-es magasítás az ajtónál. De valószínűleg nem lesz belőle semmi. Egyszerűbb a géppel alámállni.
Holnap megyek a pedálokat felszabadítani, akkor csinálok a fülkéről képet és megnézem az ékszíjat is.

Szervusz,
láttam a videókat. Egész jó!
Viszont az egyiken lehetett látni, hogy a motolla azokból a kicsi tányérokból is szúrt fel és egyet mellé is ejtett. egy jó évjáratban ez több is lehet.
Illetve a dobod nem veri lemezeletlenül egész kicsi darabokra a tányért és hordja azt is be a tartályba? Mennyire tiszta így a mag?
Illetve a sima gabona kosarat hagytad benne?
Nem kicsik a hézagok azon, hogy törje rajta a szemet?
Mihály

Közben napra tálcákat kell találni olcsón, hogy ne kelljen vaczakolni a gyártásával.
Talán egy kisebb Colombus asztalt kellene ennek kinevezni, mert az biztos nem akar a negyedik sorba beleharapni. És csak a a ferde felhordó csapjait kell kihúzni és leállni róla, Utána rögtön a dob is megjelenik, hogy lemezelni lehessen. És nem kell ki/be szerelgetni a felhordó léceket se.
Mindemellett rögtön meglenne a nagyon korai kukoricára is az asztal.
Már csak egy Colombus asztalt kell találni és jól körbe mérni mindenét, hogy passzolna-e.

Képet még az előző tulaj csinált... :)

A csövet én sem akartam toldani. Az tákolás lenne, mivel a cső nem is acél, a csiga meg soha nem lenne egyenes.
Mivel a gép nem lóerőben gazdag, ezért a hosszú cső is netszes elgondolás.
hétvégén nem volt más, így elkezdtem a karbantartást. Kinyitottam és a felső helyzetben elég magas lenne és elégé kilógna oldalra, hogy ne csak a pót szélére pisiljen (az utolsó furat viszont igen messze volt a belevaló csaptól). Ezen felbuzdulva elkezdtem a kitámasztó és a rugó tartó pántot kiengedni, hogy a kitámasztó elérje a pöcköt és a nagy munka ennyivel le is van tudva.
De sajnos nem lehet! a kengyelek egyformára vannak gyártva. ahol a csap van a kitámasztónak, okkal van a két furat! :)
a másik oldalon lévő fület átnyomták a furatokon és mind a két oldalon behegesztették....
most már tudom, hogy ez a büdös életben nem fog leszakadni, leszopósodni.
Viszont, így kellett két furat a csőbe, hogy a heg, meg a csapvégek elférjenek. :(
Így nem ez lett a legegyszerűbb megoldás.
Vissza minden, majd nemes egyszerűséggel leszereltem a kitámasztót és kettévágtam. Bele hegesztettem +150mm és vissza a helyére!
230 cm a magasság a pántnál, a HKpót 220. tehát fa__a! (és hagytam még egy furatot pluszba, ha esetleg dombon áll, vagy menet közben kell üríteni)
Most az lesz a kérdéses, hogy menet közben tudok-e ekkora szögben üríteni!
Mennyire kell vissza variálni a sebességet, hogy mindent bírjon a motor.
Menet közbeni ürítés?! :
a tartály 1700l-es.
A földek fele 700m-es.
2,1-es asztal= 0,3Ha egy kör!
50q-ás átlagnál ez 15q, ami több, mint 1700 liter! (és a forgót jó lenne levágni.)
Azaz, lehet, hogy kap egy kis tartálymagasítót.
ami persze tele állapotban megint kéri a lóerőt és magasabbra teszi a nehéz súlypontot.

Sziasztok,
tavaly csaptam fel én is kombájnosnak, vettem egy Cosmost (egy 512-es fülkével).
az lenne a kérdésem, hogy a javított verziós utángyártott Corsar és társain hosszabb az ürítő csiga?
A bajom az, hogy én a kombájn vásárlása előtt vettem HK-5-ös pótkocsit is. De sajnos ezt nem szereti tölteni a Cosmos, mert magas neki. éppen rá tudok állni, hogy nem akad be. Ezért kb. 0,7-1m-el hosszabb ürítőt szeretnék rátenni. Akkor legalább az a probléma is megoldódna, hogy nem elég nagy a magtartálya (menet közben lehet üríteni egyet.)
Segítségetek előre is köszönöm,
Mihály

Sziasztok,
tavaly csaptam fel én is kombájnosnak, vettem egy Cosmost (egy 512-es fülkével).
az lenne a kérdésem, hogy a javított verziós utángyártott Corsar és társain hosszabb az ürítő csiga?
A bajom az, hogy én a kombájn vásárlása előtt vettem HK-5-ös pótkocsit is. De sajnos ezt nem szereti tölteni a Cosmos, mert magas neki. éppen rá tudok állni, hogy nem akad be. Ezért kb. 0,7-1m-el hosszabb ürítőt szeretnék rátenni. Akkor legalább az a probléma is megoldódna, hogy nem elég nagy a magtartálya (menet közben lehet üríteni egyet.)
Segítségetek előre is köszönöm,
Mihály

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Búzatermés: gyenge hozamoktól tartanak a gazdák
Búzatermés: gyenge hozamoktól tartanak a gazdák
A reméltnél kevesebb gabonát takaríthatnak be.
Egyre több gluténmentes termékre van szükség
Egyre több gluténmentes termékre van szükség
Folyamatosan emelkedik az étrendi korlátozásokkal küzdők száma.
Geringhoff rotadisc Rd875FB 8soros Csukható kukorica adapter
Geringhoff rotadisc Rd875FB 8soros...

7.550.000 Ft

Lőcsös kocsi,  szekér eladó
Lőcsös kocsi, szekér eladó

140.000 Ft

Bika borjú eladó
Bika borjú eladó

5 Ft

Kuhn 320cmes fűkasza
Kuhn 320cmes fűkasza

1.499.999 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]