Gyuri1975 adatlapja

Becenév:Gyuri1975

Csatlakozott:2012-01-29 16:25:19

Utolsó belépés:2017-01-18 17:03:40

Fórum hozzászólás:69

Kapcsolatfelvétel

A felhasználó hirdetései

  • Pótkocsi
    4

    Pótkocsi
    100.000 Ft

    2017. január 11. 20:04Pótkocsi, UtánfutóBékés

    Lovaskocsiból készített pótkocsi eladó.Plató 170cm széles,450cm hosszú,lemezelt,talajtól mért távolsága 1 méter,féder rugózású,fixes.Erős alváz,nem...

    Telefonszám: +36302133392

    100.000 Ft

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-15 20:24:39

    Válasz Módos Péter #20992. hozzászólására
    Üdv !Még egy ötlet,nézd meg,hogy a nyomáshatároló golyóhoz valami törmelék nem szorúlt-e be és kapásból ott elmegy a nyomás.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-14 17:37:32

    Válasz Szabika90 #249. hozzászólására

    Örülök,hogy sikerült,és köszönöm,hogy vissza jelezted itt a fórumon . :)

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-11 19:55:32

    Válasz Szabika90 #247. hozzászólására

    Üdv ! Fülke aljából vedd ki a szerelő ablakot a gumiszőnyeg alól,így kitudod venni kuplung szerelő ablakát és látni fogod,hogy van e hézag a kinyomó csapágy és a kiemelő karok közt mikor elérte a csúszást,ha van hézag,akkor csere,ha nincs akkor van értelme az állításnak.Állítani lehet a 3 karon illetve a rudazaton.Arra figyelj,nehogy a TLT kuplungját nézd. Remélem tudtam segíteni,majd írd meg mire jutottál,had pörögjön kicsit ez a fórum is.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-10 17:11:26

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-10 17:09:10

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2017-01-10 17:06:51

    Válasz Kovács Zoltán_77368 #1148. hozzászólására
    Üdv ! Elnézést,hogy beleszólok a témába,de a legolcsóbb,ha az ember saját magának meg tudja csinálni.Hegeszteni,nem egy ördögtől való tudomány kis gyakorlással jó kezdő lehet bárkiből,hajlítót meg csinálni kell egyet én is csináltam itt egy kép róla,kézi hajtású,nagyon könnyű vele bánni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-12-06 21:43:01

    Válasz tweety0723 #676. hozzászólására
    Szívesen.Én meg örülök,hogy visszajeleztél,legalább látom,hogy olvastad az írást. Két kistrakinak T4k-10 és a tz4k-14-nek csináltam elektromos izzítást.Mind a kétszer úgy kezdtem,hogy hengerfej le és a gyertyával irány az esztergályos,gyertyát autósboltban vettem,csak annyit kértem 12voltos legyen a többit adta a méret.Saját gépek voltak,szuper lett az indítás soha többé nem kellett a dúsító gombot be se nyomni indításkor,csak 10-15 másodperc izzítás teljes gáz és már indult is,ha nagyon hideg volt inkább még rákellet egy picit indítás után tartani,hogy ne dadogjon. Most MT8-as van tavaly januárban légtorok izzítást lett beépítve(a T25 -ös spirálgyertyája)az is nagyon jó ,kíméli az aksit . Mia 4,5Le-s dízelbe (cirkulát hajt)próbáltam a leghosszabb gyertyát,ami 12voltos,de avval jártam úgy mint te,hogy nem indított,mert nem bírtam elég mélyre engedni,ott nem elég az égéstér,mert örvénykamrás a dugattyú és abba kell beérni,mert a porlasztó is oda lő be.Úgy ,hogy ott maradt a hagyományos izzítópapír és az izzítószeg ki be tekergetése.
    Remélem sikerül megoldanod a problémádat,jó szerelést kívánok.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-12-05 15:38:39

    Válasz tweety0723 #671. hozzászólására

    Üdv! Két probléma is felmerülhet:1.izzít-e a gyertya,és megfelelően fel is izzik. 2.:Kellő mértékben be ér-e az égéstérbe,úgy hogy a porlasztó rá tudjon spriccenteni. A hengerfejben kúpos égéstér van ebbe be kell lógnia a gyertyának.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-11-28 21:34:39

    Válasz Laxa #236. hozzászólására

    Igen úgy kell kapcsolni.A TRaktorkernél vannak hozzá alkatrészek,de borsos náluk mindennek az ára.Amit lehet a Habitól szoktam venni. Legcélszerűbb lenne valami bontottat szerezned. A mászó fokozat nekem a kis bálázóhoz nélkülözhetetlen.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-11-27 21:47:49

    Válasz Gyuri1975 #233. hozzászólására

    Ez alatt a fedél alatt van .

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-11-27 21:28:21

    Válasz Gyuri1975 #233. hozzászólására
    Elnézést a fórumozóktól valahogy elrontottam túl sokszor lett a kép feltőltve,bocsánat.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-11-27 21:25:58

    Válasz Gyuri1975 #232. hozzászólására

    Kerestem egy képet a netről próbálom beilleszteni,hogy érthetőbb legyen amiről írtam.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-11-27 21:16:07

    Válasz France #230. hozzászólására
    Üdv!Nekem mikor rendetlenkedett, a felező áttétel 3 bolygókereke közül egynek kimászott a tengelye ,természetesen a tűgörgői is szétpotyogtak és ledarálódtak.Ez az áttétel a sebváltó bal oldalán van,a deknijébe 1 fém cső megy a kuplung pedálok tengelyétől errő könnyű megismerni.A dekni levétele után az egész felezőt egységként ki lehet húzni.Persze előtte bal hátsó kerék le,hirolika munkaheger tartója is le,olajat is célszerű le,de pont a szint felett van,nem kötelező.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-05-25 21:57:46

    Válasz szelezsanpeterne #658. hozzászólására

    Üdv! Ahol az adattábla van,ott a sebváltó kuplungharangjának a peremébe van ütve,de eléggé halványan,mert öntvény,így alaposan le kell késsel kaparni a festéket,hogy látszódjon,de nem smirdli vagy flex ,hogy ne kopjon ki. Remélem tudtam segíteni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-02-29 13:56:36

    Válasz DZSIMI #43656. hozzászólására

    Neolux egy vacak ,1év alatt kifakul,képes porzani,nem a felhólyagosodásra gondolok,mert rosszul volt előkészítve festés előtt,hanem mikor mosod és szivaccsal törlőd meglátszik a festék színe a szivacson,ez a fakulást követően van.Na ez után ha egy rendesebb 2k-s ,agresszívabb hígítójú festékkel szeretné valaki lefesteni lehet kínlódni az aládolgozással,hogy az új festék jó legyen.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-02-04 19:00:11

    Válasz vasvarikriszta #761. hozzászólására

    Üdv! Kíváncsiságból megkérdem mennyi lenne az ára?

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-01-16 15:53:17

    Fényképen megmutatom a váz illetve a motorszámot,hátha valaki keresi és ez segít neki.Váz szám az elején a piros keretbenVáz szám az elején a piros keretbenMásik szögből fotózvaA hátulján itt csak tájolni tudom a képen a fényes alátétű csavarok felett sajna nem látszik.A  motorszám a hengertalpnál a fülkefelől bal oldalán a gépnek,a piros keret mutatná.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2016-01-10 15:24:54

    Válasz Williams #91. hozzászólására
    Orosz könyvből szkenelltem be remélem azt sikerült feltöltenem PDF-ben,hátha segít.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-12-22 18:56:06

    Válasz Brenner Csaba #217. hozzászólására
    Üdv! Általánosan tudom mondani,azt kell nézni,hogy milyen a kiszemelt gép.Ne legyen hiányos ,pl súlyok,burkolati lemezek,vonórész meglegyen.Gumiköpenyek állapota,aksi stb.,valamint a papírjai rendbe legyenek,hogy átíratható legyen.Alváz motorszám ütött legyen,ne csak plaketten szerepeljen.Kopó alkatrészek könnyen kaphatók hozzá a HABI-nál is T25 és T40-es alkatrészei egyezőek ebbe a családba tartozik. Egyébként 50 lovas összkerekes gép ára viszonylag alacsonyabb ,mintha Mtz lenne. Az újabbak orbitosak gyárilag. Majd Írd meg mire jutottál,legalább azzal is kicsit pörög a fórum.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-11-20 22:08:05

    Válasz Attila1020 #19335. hozzászólására

    Légteleníteni kell. Kézipumpa,mikor nem buborékos a szivárgó olaj csavarok meghúz,majd porlasztótartónál is meglazítani ,dekompresszor mellett addig indítózni még nem köpködnek a csövek,utána meghúzni és indítani.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-11-20 21:47:01

    Válasz Attila1020 #19333. hozzászólására

    Az adagoló hengerekfelüli oldalán,ahol a rézcsövek jönnek ,közcsavar szerűségre az alsó(azt hiszem elég régen kellet hozzányúlnom)a nyomástartó szelep.Régebbiben kis lapka volt az tudott keresztbe fordulni,aztán kúpos szelep lett az újabbakban,de pl rugóhiba,vagy valami kosz és fel tud az is akadni.Elsőnek ezt nézd meg.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-11-20 20:47:24

    Válasz Attila1020 #19331. hozzászólására

    Különös képen nagy kárt nem okoz,valószínűbb,hogy a nyomástartó szeleped vacakol,ezért nem tudod indítani.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-11-20 17:29:40

    Válasz bodo0518 #204. hozzászólására

    Véleményem szerint,a legolcsóbban,hogy keresni kell egy bontásra itéltet,ami gyárilag orbitos volt,és leszedni róla minden motyót,hogy a műszakin ne tűnjön fel a házi átalakítás.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-11-19 16:39:59

    Válasz Benkő József_88441 #200. hozzászólására

    Előre 1-es felezővel ez a leglassabb. A "3X" jelzés azt mutatja,3.-de hátra,alatta a rendes előre 3.-fokozat. A lüvercet,meg ha irányváltod persze,hogy előre megy.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-10-15 06:06:33

    Válasz Williams #197. hozzászólására

    Szia! 0.3mm a szelephézag.Szelepdeknit leveszed,nyomócsöveket és résolajcsövet leszereled,és utána villáskulccsal ki tudod tekerni a porlasztó tartó csavarját. Motorhoz szerelési leírást,illetve ábrákat legkönnyebben úgy találsz,ha a T25-ös trakihoz keresel ,ugyan az a motor család ,egyik 2,másik 4 hengeres.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-02-25 19:13:29

    Válasz #18154. hozzászólásra

    Igen az van rajta a bálázón szabadon futós-kuplungos ez a gyári kardánja.Akármit felkap max a nyíróéket szokta elcsapni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2015-02-25 18:45:11

    Üdv! Nekem volt T25-öm Cöla rival 2-es bálázót hajtattam vele simán vitte.Mivel nincs gardán fék és benyomtam kuplungot a lendület még forgatta a bálázót,gyorsan kilöktem üresbe, kuplung föl ,kis gáz és feldolgozta amit az asztal felszedett nem fulladt bele. Bálázni mászó 1 ha nagyon gyér a rend akkor mászó 2 ,tehát van idő gépészkedni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-12-24 17:01:21

    Válasz #165. hozzászólásra Üdv a fórumozóknak ! Valamint kellemes ünnepeket és csupa jót mindenkinek!Nekem is LTZ 55-öm van és valóban a hidraulikára volt kötve a fűtés.De ez egy sikertelen műszaki megoldás én kiiktattam,még a csőkígyót is kiszedtem a mennyezetből,igy legalább a ventilátornak van ereje levegőt fújni.Mivel én leginkább nyáron használom nekem a hűtés volt a fontosabb.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-12-24 16:52:36

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-07-25 22:56:58

    Válasz #546. hozzászólásra Üdv! Szerintem dugulás kínozza. Megállás után tud lassan szivárogni a gázolaj a rendszerben ,ezért lehet újra indítani,de mikor jobban kellene,hogy follyon nem győz,és le áll.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-06-01 21:34:17

    Válasz #535. hozzászólásra Szeva! A sebváltóba 7.5 liter kell,a hátsó hídba 4.5 liter ,a lehajtásokba,pedig 0.25 liter kell. A szerelő pedig nyissa ki a szemét,mert mindenütt van szint ellenörző csavar.smile tongue

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-05-16 20:45:36

    Válasz #513. hozzászólásra Üdv ! Ajánlom figyelmedbe a következő fórumot ott kimondottan sokan foglalkoznak evvel a típussal és gépkönyvet lehet kérni,letölteni a fórumozó tagtársaktól.http://kertitraktor.lapunk.hu/?modul=forum

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-04-19 20:19:12

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-04-19 20:16:39

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-04-19 20:14:05

    Válasz #16253. hozzászólásra Ez pedig az egy karos kulissza sémája.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-04-13 20:15:42

    Válasz #18291. hozzászólásra
    Vagy nem volt megfelelő a golyó átmérője,vagy előtte a T csavar vége picit deformálta a fészek profilját (eléggé lágy vasból van),vagy nem volt kellően meghúzva.Ha le van szerelve vízszintesen kell meghúzni,hogy a golyó középen legyen .Én egy kb 30cm hosszú fél colos csőnek a végébe vágtam bele keresztbe és azzal szoktam nyitni ,zárni a T csavart.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-04-13 20:06:18

    Válasz #18286. hozzászólásra
    Sajnos a szivattyúd tömszelencéje kikopott ezt javítással lehet csak orvosolni,mert ,hogy forog így nem tud semmilyen tömítő anyag odaszilárdulni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-04-13 20:00:37

    Válasz #18284. hozzászólásra
    Üdv! Csak egy kisméretű csapágy golyó van ott (Kb 4-5 mm átmérőjű) Egyszer nekem is elveszett egy régi csapágyat törtem szét és abból pótoltam.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-03-29 21:02:24

    Válasz #16180. hozzászólásra

    Üdv! Gyakorlatilag mindent.Alvázszám,motorszám ütött legyen ne csak adattáblás,világítás,index,ha van rajta munkalámpa működjön,ha belülről kapcsolható,akkor legyen kontroll lámpája,úgy mint az országúti világításnak.TLT tengelyen legyen védőburkolat,generátornál ékszíjburkolat,gumik ne legyenek repedezettek,vagy túl kopottak.Kormányzás ne lógjon (gömbcsuklók,függőcsapszeg,királytengely),felviszik ezt is a rázópadra.Fékek fogjanak ingadozás 30%-nál nem lehet több géppel mérik.Poroltó ,kerékék legyen a trakin,két külső tükör.Vontathatóságnak megfelelő vonóhorog.Üvegek nem lehetnek repedtek,fülkében nem lóghatnak össze-vissza elektromos kábelek.Ablaktörlő lapát gumija ne legyen szakadt,mosó működjön.
    Hosszú rendszám legyen elöl négyzetes hátul , (ha nem a kisméretű van rajta). Dió héjban ennyi,ha valamit kihagytam,majd a többiek kiegészítik,vagy a vizsgán megmondjáksmile smile.De mikor időpontot kérsz ott is rá lehet kérdezni,hogy mik az elvárások.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-03-25 17:34:42

    Válasz #508. hozzászólásra
    Szia Feri!
    Örülök,hogy működik a masina :) !Az olaj az jó bele,de ha ősszel,illetve télen is használod,(pl kocsihúzás dudvakivitel stb) akkor célszerű lesz lecserélni illetve viszkozitást váltani 15W40-re vagy 10W40-re.Mert hidegben nagyon sűrű tud lenni a 20W50-es,és itt nem is úgy cirkulál az olaj mint pl az autó motorjában,hogy egyből áttudjon melegedni.Egyszer -13fokban indítottam a T25-ösömet 20W50-es olaj volt benne szabadban aludt ,motor pöcre ugrott,csak az olajnyomás mutató nem ébredt fel,10-15másodperc után leállítottam,nívópálcát kihúztam és szinte zsír szerű volt az olaj a szivattyú nem tudta felvenni,benzinlámpával melegítettem óvatosan az olajteknőt utána lett olajnyomás szépen.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-03-24 20:38:28

    Válasz #506. hozzászólásra
    A bemaródás önmagában nem sok gondot jelent,ha a gyűrűk nincsenek letapadva,nem tudom,hogy a hengert lehúztad-e, vagy csak a kipufogó és a légszűrő helyén kukucskálsz be a hengerbe.Ha le van húzva akkor ha fény felé tartod a hengert látni lehet benne szürke foltot,na ott lesz a lemaródott alumínium rákenődve a hengerre,ezt célszerű finoman kismirdlizni 300-500-as szemcse méretűvel olajba mártva,majd alaposan kitörölni,nehogy csiszolószemcse maradjon a hengerbe.Ha már kézbe van hasonlóképpen a dugattyút is meg lehet csiszolni,hogy ne legyen kiálló rész a palástból (kiálló rész az csak századok,illetve mikronokra kell gondolni) A megszorulás okára sikerült rájönni? Ha nincs szétszedve és indul könnyen akkor nem feltétlen muszáj bolygatni,ha nehézkes lett a hideg indítás,akkor megtapadt a gyűrű,akkor viszont le kell bontani.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-03-23 19:11:13

    Válasz #5020. hozzászólásra Véleményem szerint a hűtágulással van a probléma túl szoros a henger -dugó illesztése,vagy a dugattyú nem megfelelően lett gyártva (nem volt hőkezelve méretre köszörülés előtt,vagy nem megfelelő az ötvözete,egyszóval nem gyári és ezért nagyobb illesztéssel kellene lennie.)Az alacsonyabb (50fokos)hőmérsékletnél ezért tudott működni.Meg látszik,hogy két felől ragadt,ha félre lenne hézagolva,hossz irányba, akkor csak egyik oldala szorulna,ha nem derékszögben állna,akkor egyik oldalt a tetejénél,másik oldalt az aljánál húzna bele és a csapszeg felőli részén. Ez az én meglátásom.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-03-23 18:07:36

    Válasz #503. hozzászólásra
    Üdv!Nem kell aggódni a kottyanás miatt az nem a főtengely hajtókarjának lógása.A főtengely bordás végű és úgy van rátolva az a tengely aminek a végére a szíjtárcsa van fogatva és ez a bordás hüvely szokott picit kottyanni,vagy maga a szíjtárcsa is tud egy kicsit a tengelyen ,esetleg ez a kettő össze is adódhat.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-03-17 19:38:17

    Válasz #499. hozzászólásra
    Üdv! A megragadás lehetséges túlmelegedés miatt is,nem csak a kenés hiánya miatt.Okozója lehet pl elporosodott hűtőbordák,pláne ha van egy kis olajszivárgás a porlasztó résolaj visszavezetésnél,vagy ha a hengerfejnél picit kifúj és az olaj odatapassza a port a hűtőbordákra.Érdemes levenni a ventilátort és sterimóval jól kimosni a henger bordáit.Nem tudom mikor volt fúrva a henger,hogy be van-e már kellően járatva,mert a talajmaró az egyik legnehezebb művelet,ilyenkor szokott a kipufogó is kigyulladni,mármint a benne lerakódott olaj.Ha fúrva volt és utángyártott a dugó,az is hajlamos a megragadásra(nem megfelelő az ötvözete,és a felső gyűrű se trapéz keresztmetszetű),igaz ezt nagyobb illesztéssel szokták a gépműhelyben hagyni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2014-03-10 21:51:23

    Válasz #156. hozzászólásra
    Köszönöm az elismerést és dicséretet :) .Kárpitos boltban vettem a műbőrt és 10mm-es kárpitos szivacsot amit aláragasztottam az ott kapható (pálmafix) ragasztóval.Ezt a ragasztót festékszórópisztollyal kell mind két felületre felvinni és úgy összeilleszteni,hogy ne ráncosodjon,mert szétvenni nem lehet,csak tépni mert rögtön köt.Gyárilag ,zaj csillapítás végett bitumen lap szerű anyag is volt a lemezre ragasztva a kárpit alatt,de ez nagyon málladozott,így lekapartam az egészet.Pótlására 10mm-es polifónt ragasztottam fel,ez az építőiparban használatos hő és hangszigetelő.Lukacsos műbőr már nem kapható csak ha valami elfekvő készletből van esetleg ezért lett simával csinálva,a mennyezeti bőr eredeti,nem volt eltöredezve csak levált,így polifón és új szivacs és mehetett vissza a helyére.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2013-11-14 21:37:42

    Válasz #14838. hozzászólásra Üdv! Elnézést,hogy belekotyogok,de célszerű a befecskendezés időpontját is le ellenőrizni,legegyszerűbben pl kapilláris módszerrel.
    Alacsony olajnyomás okozója lehet,hogy a túlnyomás szelep az olajteknőben valamiért nem jól működik(pl nem kellően megfeszített rugó,vagy valami kosz miatt nem tud zárni rendesen.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2013-11-03 17:53:07

    Válasz #14742. hozzászólásra
    Üdv! Állóhelyzetben,sebességbe tételnél,ha mozdul a kerék,akkor a kuplung nem emel ki tökéletesen.Ennek több oka lehet:nem megfelelően beállított holtjáték(túl nagy),vagy a kuplungszerkezet 3db kinyomókarja nincs egyforma magasságba állítva, és amikor a kinyomócsapággyal működtetve van a nyomólap nem egyenletesen válik el a kuplungtárcsától (egy picit hozzá ér ). De lehet olyan is,hogy a nyeles tengelyen kopás van és a kuplungtárcsa nem tud könnyen elválni a lendkeréktől mert akad a kopási barázdában.Ezen hibák öszz jellemzője recsegő sebbváltó,nehézkes váltás,és szidjuk a sebváltót,holott a tengelykapcsoló a ludas.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2013-11-02 20:21:33

    Válasz #14739. hozzászólásra Üdv!A kezelési útmutató szerint a mászó fokozatokkal nem szabad nagy vonóerő igényű munkát végezni (pl szántást). Mert a két mászófokozat kúp fogaskerékpárral kapja a hajtást,ami nem olyan teherbíró,mint a többi fokozat homlok fogaskerekei,ezért könnyen törhetnek. Egyébként a sebváltókar reteszelődik,miután a kuplungpedál felengedődik,ha rosszul van a reteszelés beállítva akkor dobálja ki a fokozatokat a váltó.Ezt könnyű leellenőrizni,ha kuplung benyomása nélkül ki lehet lökni a sebváltókart üresbe,akkor be kell állítani a reteszelést.Ez kívülről elvégezhető a váltóház oldalán.A kuplungpedál lenyomásakor megfigyelhető egy rudazat mozgása,na annak a hosszát kell tekergetéssel belőni.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2013-11-01 22:45:18

    Válasz #14733. hozzászólásra
    Üdv!Nekem is volt hasonló gondom a difivel,kipotyogtak a csavarok bent a váltóban.A fülke padlólemezét ki kell bontani,a fém hidraulikacsöveket leszedni,ami a váltó tetején fut,a váltó tetejét leszedni és már javítható is.Alaposan le kell tisztítani a váltó tetejét,hogy kosz ne potyogjon a fogaskerekek közé.6db 10-es menetű csavar van benne ami nem éri keresztül a fogaskereket(kb 15-20mm hosszúak)és le vannak biztosítva lemezzel kettesével. Ezek a csavarok igen lágyak és a fogaskerék menetéből kihúzódtak mint a borosüvegdugója.Lepotyogtak alulra az olajleeresztő mágnese fogta meg,így galibát nem okoztak.A fogaskerékben a menetek épek maradtak,és tettem bele acél csavarokat akkorát ,hogy átérjenek rajta,és van annyi hej,hogy kontra anyával lehessen biztosítani a csavarokat,a kontraanyák meneteit leragasztottam menetrögzítővel,soha többet semmi gond nem volt a difizárral.

  • Ugrás a témához » Gyuri1975 | 2013-10-27 16:11:58

    Válasz #14680. hozzászólásra Érdemes kipróbálni egy másik jeladó gombát,hátha az a hibás.Én már kétszer jártam így,egyszer autónál(Renault Express, ott nincs mutató,csak piros lámpa világít,ha túl forrósodik.)Egyszer meg az LTZ-nél ott meg sose érte el az üzemi hőfokot.A hőfokmérő gomba ára kb 700Ft a Habi kft-nél.Egyébként melegedést okozhat rosszul beállított befecskendezési időpont is.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Cont-Eco Kerítéstechnikai és Kereskedelmi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fejes Art Steel Kft.
Forestdepo Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Hanki-ker
Hírös Mobile
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kite Zrt.
Konzum Trade Kft.
Kovács-ker
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Mark-Opall Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Penda Kft.
Polmetál Pruszynski Kft
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Sióagrár Kft
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
TERV-KÉSZ Kft.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Uni Mobil Tyre Kft.
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agroflex s.r.o.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Bács-Agrogép Kft.
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farmgép Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Gál Mobil Kft
Gépker Kft.
GG 55 Kft.
Golden Lube Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kistata Agro Kft
Komáromi Béla / Komáromigép
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Lakkos Kft.
LGW Traktorcenter
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mega-LKW kft.
Milsteman Kft.
Nagy Antal EV
Nyír Zetor Kft.
Nyírker Kft.
Omega Gépker Kft.
Oraker Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Polyduct Zrt.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Selector Export-Import Kft
Sokoró Kft.
Starex Pro Kft.
Stefán-Camion Ker. 2006 Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szemi-Agro Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tihanyi TB Kft.
TRAKMAX Gépcentrum
Turquagro Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.